星期三, 5月 28, 2008

還未黑夠

今晚下班回家,大厦附近一地黃泥,原來是街角的水管爆破了,見一班工友在搶修中。回到家中,Ming在開洗衣機洗衣,來水一切如常,我便主觀以為水管已復修好。豈料,煮飯途中,水忽然停了!家裏一點水也沒儲,怎辦?飯煮了一半,家中各人仍未洗澡,最後還發現連沖厠水也停了!天呀~~

19 則留言:

  1. 呢排您的心情似乎真係麻麻喎~~~

    不過,希望在明天丫嘛!
    大家一齊努力!

    回覆刪除
  2. 去親朋屋企沖涼啦,飯就出街食囉~

    咁唔方便,真係麻煩呀!

    回覆刪除
  3. 唔算好黑啫!
    上個禮拜六我開咗洗衣機然後落街,返到屋企至知道條入水喉爆咗,啲水噴到成個廚房濕晒,執咗好耐手尾,好彩冇漏電火燭咋!
    依家有返水咪呀?

    回覆刪除
  4. 大頭仔,
    我家中嗰個專家話,千祈唔好開著洗衣機就走出街。
    啱啱有番水,洗完白白,成個人舒服哂。

    Maymay,
    我要留係屋企編行程,懶得出街。

    Rempei,
    我黑到黎明嘞,就到「訂」喇!
    聽你嘅語氣,你呢排都好似唔係幾順利咁喎~

    回覆刪除
  5. 有番水咪好囉~
    我都度緊行程呀~

    回覆刪除
  6. 係呀,近來工作上頗為唔順利~~~~已向上級請辭~~~~

    係呢~~見您話係屋企編緊行程,可以如期出發?

    大頭,
    開住電器落街似乎唔多好喎~~

    回覆刪除
  7. 我都知開住電器然後出街好危險,見過鬼以後都唔會喇!我諗噴咗成兩個鐘頭水,啲保安見到我屋企個水錶狂跳仲不斷 call 我……

    劉鄧沖晒涼就好了,今日唔沖涼好辛苦架!
    你度緊自己嗰個定人地嗰個呀?

    rempei,工作唔如意轉下環境都好嘅。會唔會趁空檔去轉日本呀?我見你在 ec2 問行程喎!

    回覆刪除
  8. 我幫自己編行程呀!
    生活苦悶,有假期都唔去散心的話,我驚我會抑鬱而死。呢兩個星期,我已經轉咗幾次軚,想去與唔去之間,掙扎咗好耐!終於都喺決定去咗先算,不過大前題是要乜都要慳。

    Rempei,
    東家唔打打西家,你一定會好快便搵到一份理想的工作的!

    回覆刪除
  9. 大頭 & 劉鄧,

    謝謝2位的鼓勵,幸好我前日已confirm了新エ作,少了一重憂慮。
    但我現任上司仍不斷俾臉色及說話我聽,搞到我心情難已平服。
    我真係想同佢講:"俾條生路行吓好喎!" (不過算啦~~我只係還有10個エ作天!)

    至於問路線係因為想在11月去關西一轉,好想好想去城崎溫泉,而家最費神好唔好去埋"出石"或未諗到周邊的路線,個心又想去埋廣島,但車費又會好貴,唔通今次真係要租車揸,但近年有少揸車~~~

    嗱嗱嗱~~我近排就係好似傻左咁係度亂諗,哈哈!

    回覆刪除
  10. 薯嘜:你都唔撈咯,駛鬼理個上司咩 ~

    回覆刪除
  11. Ellen,
    我託你的福就真!

    rempei,
    緊係你平時好幫得手,所以當你要走嘞,你個上司咪畀面色你睇囉!山水有相逢,幾唔開心都捱埋呢十日啦~
    我其實都好想退休,一諗到要搵錢去旅行,我就幾唔情願,都繼續準時準候彈起床返工。所以,今個暑假荷包幾乾涸都好,點都要飛一次!

    回覆刪除
  12. 我都有諗過趁轉職前飛一次,因為到工作履新後未必可以咁快有大假放!
    但係我太座同我講:我地會唔會去旅行去得太密呢? 即使我倆甚為喜愛旅行!

    我都有諗過近5年真係飛得好密吓(以我作為一般普通打工仔收入來說),但漸漸發覺到每天努力地工作賺取金錢,除為了基本生活外,背後其中一個原因就係為了令自已可以做自已喜歡的事,所以我選擇有時間就會去旅行!食咩去邊可以自已控制,幾爽呀!

    所以我好羨慕各位正準備出發的朋友,在自已能力範圍內,做想做的事!

    p.s.捱埋呢9日相信唔難,現在只寄望新公司有好發展吧了!

    回覆刪除
  13. maymay,
    承您貴言,謝謝您!

    回覆刪除