星期日, 6月 01, 2008

思念

當知道Winnie要實行她的B計劃時,便想到要開始實行節約,暑假的日遊計劃,一早已打定輸數。可是陸陸續續收到各方友好日遊歸來的手信引誘,在理智與情感的掙扎下,我又一次被魔鬼俘虜了!








這星期一直在忙著編行程,本來暮氣沉沉的我,像打了一支強心針,連上班辦事也變得精神抖擻!所以,怎省也好,我的哈日症治療診金,是怎樣也沒法子省下來的!

14 則留言:

  1. 那鎖匙扣似有溫度計工能?

    連您咁熟日本都要費力編,想必是又精彩又特別的行程

    回覆刪除
  2. 哈哈,成個人生猛晒!
    盒六花亭唔擺得架
    一齊分咗佢喇!

    回覆刪除
  3. 大頭仔,
    這個六花亭提子曲奇好甜,食了兩件,仲有三件在雪櫃,不過都好似過咗期囉。

    意粉,
    好似有人五十步笑百步喎~

    Wordy,
    今次飛大阪,詳細行程遲些會post出來。

    Rempei,
    其實編行程是一種樂趣,今次花的時間主要是在搵住宿上,想找些又平又合符經濟原則的酒店,豈料撞正八月的お盆節,所以要花點時間。

    回覆刪除
  4. 咬呀,六花亭提子曲奇是我的最愛來o架! 下次吃不完call我呀~ ^^

    見你精神返晒來就好啦, 有得去就去左先講好了!

    回覆刪除
  5. 編完暑假,就開始編聖誕啦!唔好比佢停呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  6. 少少錢可以解決到既問題就唔係問題啦~

    自從諗住12月中去東京快閃,我成個人都醒神晒呀!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 萊少,
    連你都喺咁,証明呢個哈日病真是非同小可。

    小妺,
    如果下次我再收到嘅話,一於call你~

    Ellen,
    諗起飛完可以再飛,我就由心度笑出嚟~

    回覆刪除
  8. 本人決定今年下半年都唔去日本。哈哈。。。。

    回覆刪除