星期二, 5月 13, 2008

今天情緒低落

今天情緒低落,是因為

- 一大清早,一大封辭職信在我枱上;
- 戴了新配的老花眼鏡太緊引致頭痛;
- Winnie的一句答覆;
- 那沒完沒了、改完又改的Annual Account;
- 中午食了一個質素只可作填肚用的飯盒;
- 我的旅遊計劃還未落實;
- 電視螢光幕傳來一幕幕令人痛心的畫面~~

13 則留言:

  1. 我都係咁話,有時候瞓醒1覺先算!

    回覆刪除
  2. 但係今日好好天好舒服啊!
    就算身邊有多少不如意事
    總有一些美好的東西你沒有察覺啊!

    回覆刪除
  3. 你慘得過我…日日返工做緊性工作者!
    家陣真是為錢頂硬上咋。

    回覆刪除
  4. 嘿嘿,咁多分號既~
    尾果四樣我成日都遇到啦~

    阿明:你份工咁嚴重......

    回覆刪除
  5. 第二同第五最容易解決,其餘的妳用平時安慰我的說話安慰下自已先~~

    回覆刪除
  6. #2 有無即刻去較下副眼鏡呀, 眼鏡唔舒服好影響情緒架!

    係囉, 總有美好事情晌你身邊, 仲有好多美食等緊你!

    回覆刪除
  7. 明天會更好呀, 笑下啦!

    回覆刪除
  8. 原來旬菜富的吉列豬扒好出名,下次同妳去食吖~

    回覆刪除
  9. 呢輪我都好無mood,一齊努力啦!

    回覆刪除