星期六, 5月 17, 2008

Winnie 的B 計劃

如果倪匡所說的Quota理論成立的話,相信Winnie的升學幸運Quota,已在她升中時能派往第一志願時花光了!
等了足足一個多月,卻收到一個令Winnie嚎啕痛哭的結果!
全年保持著3.7x的GPA,年半以來,每次考試也能擠身於全級﹝百多人﹞三甲,有這樣的成績,我真的想不到不獲取錄的理由。是嫌棄HKUSPACE的學生未達水平吧?!但是,又為何取錄了另一位GPA是3.4x的HKUSPACE學生呢?我有問過Winnie面試時的情況,一切如常,真是想爆頭也想不到一個較合情合理的理由。唉!我就當他們擲毫決定好了!然而,今次這結果已完全摧毀了Winnie對要努力讀書便有回報這個信念了。
幸好我們還有B計劃在手,今早我便專程到銀行搞手續,電匯學費到悉尼的學校,再到旅行社訂下機票,忙了一個早上,總算搞妥了,如果簽証能順利發出的話,Winnie便能趕及七月中旬的開學日。雖然這個決定所費不菲,雖然我們要分開一年半,但能讓Winnie擴闊眼界,我是義無反顧的!看來只好放棄我未來的日遊計劃了!

15 則留言:

  1. 出外留學, 放眼世界絕對係好事啦! ^^ 唔...Poly一定會好衰咁晌Winnie開學前話收佢囉!

    回覆刪除
  2. 媽媽實在太偉大了~~Winnie加油吧~~

    回覆刪除
  3. 姨甥仔升預科時也有類似經驗,但塞翁失馬,焉知非福呢?

    回覆刪除
  4. 對,塞翁失馬,焉知非福
    是 poly 沒有眼光吧!
    去外國兜個圈回來,知道世界是這樣大,未嘗不是件好事。

    回覆刪除
  5. 劉劉鄧,很多事情自有安排,出國升學也是一個非常好的機會,祝您們事事順利。

    回覆刪除
  6. 小彭,
    我估都會,不過我們等唔到了,因為澳洲那邊的繳費deadline原本是五月六號的,雖然人家已將就答允可延期交費,但再唔辦理Visa,就趕唔切七月下旬開學了。

    Ellen,
    我就唔喺好覺自己好偉大囉~
    我只是做好本份啫!

    意粉,
    「塞翁失馬,焉知非福」是一句很好的療傷劑。
    但其實最淒涼是,Winnie的同學有幾位都收到Offer,於是其他人都主觀地以為以她的成績一定也有著落,要她一次又一次重溫傷心事。

    大頭仔,
    唔可以咁講嘅!
    可能是Winnie與這間學府的時辰八字唔夾,無緣啫!不過Winnie話佢等時會報呢間學府的Postgraduate,唔好畀佢睇死。

    Wordy,
    對!這個未必全是一個損失!或者對Winnie而言會有更大的得著呢。

    回覆刪除
  7. 讀一年半咁短好快就過,
    浸下鹹水獨自生活下對winnie既得益應更多~

    回覆刪除
  8. 際遇依樣野真係好難講,Winnie 能夠堅強面對逆境,對佢將來既發展係好事。

    btw,樂觀 d 諗,Winnie 不好運 quota 可能都用完晒呢。^_^

    回覆刪除
  9. 出國留學對年青人來說是一個非常好的經驗!
    劉鄧吾洗擔心, 年半好快過架咋!

    回覆刪除
  10. 有左決定便好,唔駛妳憂咁耐~
    winnie浸完咸水番黎仲強呀!

    回覆刪除
  11. 對,塞翁失馬,焉知非福 ! :)
    出外見識下都係好的 ! 外國教學方式有別於香港, 就當給Winnie多個心身思維的訓練吧 ! 反而劉鄧唔捨得個女就真, 不如把日遊計劃變為澳遊計劃囉。

    回覆刪除
  12. Roy,
    有年半無人陪我捧車仔睇點鬥曼聯添~
    諗起都唔開心!

    意粉,
    我都喺咁諗!
    人嘅嘢,有得必有失!
    可能佢有個有心的媽媽,所以要遇上驚濤駭浪呢?!

    Maymay,
    強唔強就要睇佢以後嘅造化了!
    希望佢無王管,唔會學壞啦!

    Galaxy,
    養兒一百歲,長憂九十九,我亞媽喺咁,我都喺咁,將來Winnie做人亞媽都會喺,或者,呢種是上帝一早安排嘅天職啦!
    暫時無想過會有澳遊計劃,因為我怕坐長途機!

    回覆刪除
  13. 咁阿劉生捧邊隊?

    快d棄藍投紅啦一於~

    回覆刪除
  14. 就喺太多人捧紅衫,連屋企嗰位都喺,所以我同Winnie先至要幫車仔打氣。

    回覆刪除
  15. 聽聞"芥蘭"走人,唔知邊個接任呢~
    正所謂嫁雞隨雞,無奶油唔撐屋企位劉生喎......

    回覆刪除