星期六, 11月 24, 2007

一週雜「想」

星期三,被人氣得死去活來。午膳時,經過花店,認為該對自己好一點,便買了這束鮮花放在案頭。

星期四,Winnie的小學同學由新西蘭回來,送來這七瓶可樂給我家的可樂迷。有心人的心意昭然若揭。

今早經過荔枝角公園,看到這棵開滿花的樹,遠看有點像櫻花。如果明年可以去賞櫻就好了!


良朋相聚,不亦樂乎。更驚喜的是還有禮物收!
謝謝意粉和大頭仔。

12 則留言:

  1. The Lounge 確是好好 hea 的地方。

    回覆刪除
  2. 哎呀~係咪男同學仔呀?

    回覆刪除
  3. 意粉,
    我都好喜歡那裏的氣氛。令人有放假嘅感覺。

    ellen,
    我都想!不過要計一計數睇吓有無私房錢先。

    小妹,
    對!

    回覆刪除
  4. 禮物中望落似香蕉型的是甚麼呢?

    回覆刪除
  5. 代答︰是東京名物 tokyo banana 的批啊!
    男同學仔抬咁多可樂回來,有啲嘢有啲嘢~~

    回覆刪除
  6. 7罐可樂, 好有心啊, 嘿嘿嘿!

    回覆刪除
  7. 咪喺!
    咁重都抬七罐可樂返來!
    我就覺得有景轟。

    回覆刪除
  8. 點解咁唔識撈?淨走外父路線?嘻嘻 ~ 都係生女好 ~

    回覆刪除
  9. 外父見女婿,阿明哥有冇流晒口水咁呢~~

    回覆刪除
  10. 意粉,
    對上一次返香港,我就收到紐西蘭蜜。
    可能佢唔知我鍾意乜嘢啦。

    Maymay,
    無亮相過,高低肥瘦都唔知。

    回覆刪除
  11. 不如你直接啲講畀佢知你鐘意去日本喇!^i^

    回覆刪除