星期一, 11月 05, 2007

打到嚟啦!

日子一天一天過,轉眼已迫到埋身!而我卻完全未開始準備!
去年學到的,很多已忘記得七七八八了!怎辦?
我喜歡讀書,卻討厭考試,為了取回三千塊錢,而要承受考試帶來的壓力,我認為是得不償失!真有點兒後悔!下次一定要想清楚先!

11 則留言:

  1. 事到如今,現在溫習得幾多就幾多啦, 努力。

    回覆刪除
  2. 4級好易架咋,唔駛咁緊張,輕鬆d。

    咁我地一於分擔你既壓力,將三千蚊食左去~~

    回覆刪除
  3. 四級難度唔高,你一定得o既!

    回覆刪除
  4. 放心喎, 4級真係可以好輕鬆!
    想高分d, 就做多幾年聽解啦!
    加油呀!
    (本來我想考多次3級, 不過, 我唔記得左報名! >.< )

    回覆刪除
  5. 劉鄧去石硤尾考喎~~
    我都係,不過係上午!

    老師預了肥佬啦!
    求學不是求分數耶~~~

    老師咁懶都考到4級,
    劉鄧勤力咁多,無問題啦!

    回覆刪除
  6. 放心啦! 果三千塊錢一定有回頭!

    回覆刪除
  7. 謝謝大家的鼓勵!
    個心又好似『定』啲咁~!

    回覆刪除
  8. 唔駛驚,未開始讀書的大有人在! 我同我隔離位兩個同學仔都同時報了三+四級,都係未開始讀。三千零蚊,真係肥左都冇乜大不了,呢兩年來返日文班咁好玩都抵番啦!

    不過話時話,之前睇過四級的Past Paper,又似乎真係唔駛咁驚,比我地上年個畢業試易N倍,起碼全部MC,唔識都有25%中。不過三級就似乎難左D,下個禮拜起點都要準備下,否則與其乜都唔識不如放棄訓晏D好過...

    劉鄧,一起努力吧!

    回覆刪除
  9. Ray,
    你是高材生,可以好輕鬆地面對考試!
    我呢啲只可以將勤保拙。
    不過無論如何,我都會畀心機嘅!

    回覆刪除