星期日, 11月 11, 2007

試機@廸廸尼

等了很久,當星期四知道第二批新貨已到港,便第一時間飛身去擁有它。


對香港廸士尼樂園一直提不起興趣,直到最近,Winnie從實習的酒店得到優惠,可以用半價購買最多四張成人門票,見所費不多,即使敗興而歸也損失不大,何況還可藉機試一試新機性能,於是便興致勃勃邀約娘家各人一同前往。





期間,見高人在指導事頭婆攝影技巧,我也不甘後人,一於洗耳恭聽。


平時我會四平八正地取景,經高人指點後,現在變成:-










哈哈!看後希望你們沒扭傷頸項。
除構圖外,高人還傳授了拍攝時防手震的竅門,這天真是獲益良多。

只要將相機近距離對焦,iA Mode便會轉成微距功能,景深效果立時湧現。


遠距離拍攝轉動中的風扇


其他用iA Mode拍成的相片






夜拍﹝仍然採用iA Mode功能﹞








萊少說得對!沒期望反面會有意外驚喜,這次廸廸尼之旅的開心指數竟然爆燈!
不信!
請看看事頭婆面上掛著的開心笑容!

19 則留言:

  1. 效果唔錯喎!不過感覺好似有啲“實”,“聞”咗啲咁。
    你買幾銀呀?有乜嘢送?
    今日灣仔水貨價仍是 $3,290
    見到事頭婆開懷大笑,你們也一定很開心啊!

    回覆刪除
  2. 算幾好啦!
    我用行價買,$3,990,一毫子都無得減。
    送相機袋,腳架、瑩幕保護貼和2G咭。
    昨天真的玩得好開心!
    媽媽還跟我們一起坐Space Mountain,連工作人員都嚇一跳!
    另外最開心的還有充滿童真的老弟,他意猶未盡,還約我改日去多一次!

    回覆刪除
  3. 我都有去迪士尼, 不過沒有碰到妳! D 相不錯!

    回覆刪除
  4. 老人家有仔女陪住,去邊樹都一定開心!

    回覆刪除
  5. Amy,
    還有上次日遊事件,看來,我和你還欠點點緣份~~

    意粉,
    我媽媽成個老頑童咁,非常貪玩,邊個陪佢都會玩得開心!

    回覆刪除
  6. 亞女總有無廸廸尼優惠飛買呀~~~

    回覆刪除
  7. space mountain!!我玩完都腳浮浮+頭暈暈.......
    佩服~佩服~

    回覆刪除
  8. 嘩~18X!
    嘻,我叫呢d做地震相,我都好喜歡玩架!
    不過個人建議,建築物最好就不要用斜度啦.

    回覆刪除
  9. 終於買到心頭好~恭喜!
    d相影得好靚,比你之前拍的生動多了!

    回覆刪除
  10. 影風景, 我鐘意用16:9.
    18x, 要影淺景深都無難度啦! ^.^ (之前我用過12x的dc)
    可惜... fz18唔係我的! >.<

    回覆刪除
  11. 咁睇嚟我真係要呢幾日買囉!想要廣角啊!

    回覆刪除
  12. Roy,
    我坐Space Mountain時都有少少驚!

    小妹,
    知道!
    我未試過所以咪玩吓嘢囉!

    Maymay,
    謝謝!
    希望呢部是我短期內最後一部想買的相機啦!
    否則,破產都唔掂。

    小彭,
    你唔講都唔記得有呢個function添!
    下次我會試下。

    大頭仔,
    已過了幾天,你去了試機沒有?

    回覆刪除
  13. D相確係好掂。以後唔駛咩d重到暈的單鏡機啦!

    回覆刪除
  14. 弊傢伙呀!今日打完電話畀你決定去買時,售貨員就入咗去倉搵咗好耐,最後出嚟同我講話最後一部應該早上給人買咗喎,一場歡喜呀!等我仲諗住最後都可以到手添!我今日行遍觀塘同埋九龍灣喇!
    不如你借住你部畀我吖!>_<

    回覆刪除
  15. 昨天用朋友部F55,初試了IA的神奇,果然好掂呀!

    回覆刪除
  16. 小妹,
    要唔要搵日出來測試一下FZ18的其他功能咁呢?

    大頭仔,
    同一個牌子,我估個iA mode會大同小異,一樣咁掂。

    回覆刪除