星期四, 11月 15, 2007

半杯水

這個星期很忙,引致情緒低落!
十一月中便要交出下個財政年度的預算,似乎早得過份了吧!?
況且,當中很多資料仍是個未知數,我可以去問誰呢?
唉!孤軍作戰,我感到很寂寞!

偶然會被人問到,學校的會計工作忙極也有個譜吧!?
請看以上等候寄出的支票,這是上個星期內四方八面方交來要付款的,一共是55份。不算多了!如果遇上學年尾,要整理的,分分鐘多達七、八十份,很有工廠的流水作業feel!
昨天下班後,與Ming在屯門吃完晚飯搭輕鐵回家,其時為晚上八時十五分!
在車廂中,無意中給我看到,坐在我左前方的一位相信是在保良小學教英文的老師,正在埋首苦幹在批改作文;而剛巧我的右面,亦坐著一位小學老師,她也不遑多讓,捧著一堆習作紙在批改。看來她們兩人才剛下班,趁坐車的空檔爭取時間批改習作,可能連晚飯也未吃呢!怪可憐!現在做老師真辛苦,朝七晚八,下班後還要繼續在家批改習作。對比下,我的工作真算不了甚麼,還是不要再抱怨了!

11 則留言:

  1. 看完你所寫的,我覺得自己真係好幸福,又可以在這個時候放假去看紅葉!:p

    回覆刪除
  2. 老師好辛苦嫁~~~
    等你地話我咁貪玩!

    回覆刪除
  3. 呵呵,我終於渡過左全年最忙既季節lu ^__^

    回覆刪除
  4. 都係果句~有工做先有錢搭飛機去覆診,加油!

    回覆刪除
  5. 大頭,
    我幾時都咁羡慕你份工o架啦!

    Ellen,
    想唔咁辛苦,咪唔好畀咁多功課班細路做囉!

    Roy,
    恭喜。
    咁即喺可以搵日收工出來啤番一啤啦。

    Maymay,
    呢個是有雞先定有蛋先嘅問題。
    對我嚟講,是因為份工實在太辛苦,所以先要出外抖抖氣啫。如果無嘢做,咪唔駛去得咁密囉。

    回覆刪除
  6. 其實我好羨慕你地架,份工咁穩定!
    難為我呀,份工危危乎,好在老闆好人,仲未"移動"我咋!
    所以話有半杯水,我點會唔滿足丫!

    回覆刪除
  7. 劉鄧你想灌醉我乎......?

    回覆刪除
  8. maymay,買定幾手中移動先囉 \^0^/

    回覆刪除
  9. 好咯、搵日出來再擦番餐!

    回覆刪除