星期五, 10月 30, 2009

妹妹的玩伴

這張相是攝於妹妹兩歲的生日會,她手中抱著的生日禮物,


就是這個被改名為「吉吉」的毛公仔。

它伴著妹妹長大,渡過了二十年喜怒哀樂的日子,去年出國讀書,妹妹也帶了它在身邊,它彷似是妹妹的一道護身符。
剛過去的農曆新年,妹妹回港渡假,卻把它帶留下來。

原因是,經過了二十年歲月的洗禮,吉吉已變得殘舊不堪, 頭上那頂帽子,已出現數個缺口,妹妹把它留下是要我想方法為它修補。


好吧!萬能mimi要上身啊!找了很久,最後給我在吉之島十元店裏,買到這塊很對色的毯毧。


大功告成!

11 則留言:

  1. 新嘅一樣,仲有埋四方帽添
    妹妹一定會好高興!

    回覆刪除
  2. 係呀!佢開心到癲,仲話要帶吉吉去畢業禮影相。

    回覆刪除
  3. 嘩, 呢個阿媽真係一流!
    其實呢....我都有隻"咭咭"呀, 你果隻係乜size?

    回覆刪除
  4. Joeyee,
    你唔好笑我啦~
    吉吉同一張A4紙咁長,唔係好大隻。

    回覆刪除
  5. 劉鄧, 我頭先諗住搵番我隻"咭咭"出黎同joe仔影下相, 不過吾知比我"質"左去邊! 吾...可能係牀下底...

    回覆刪除
  6. 勁呀~
    吉吉都一齊升呢呀~

    回覆刪除
  7. joeyee,
    開啲搵番出黎啦~
    相認吓都好嘛~

    Maymay,
    我為咗寫blog架咋,你執好行李未?

    萊少,
    係呀!一個二個升呢,係賴低我囉~

    回覆刪除
  8. 姪女 Jane 細果時當一隻枕頭係寶,無佢會死咁滯,有佢就乜都止得咳,唔知後尾點樣戒甩嫁呢。

    回覆刪除
  9. 吉吉多年來都能如此乾淨整潔,唔容易啊!

    回覆刪除
  10. 意粉,
    係啦!每個細路都有一隻咁嘅護身符架~

    薯嘜,
    妹妹好寶貝佢自己的玩具架,好多到依家都仲好新淨,呢個唔知算唔算係佢個美德呢?哈哈~

    回覆刪除