星期六, 10月 17, 2009

沒有羽毛球練習的週末

我仍然是在八時多便起床,在家東摸摸,西摸摸,看過小熊維尼卡通, 才到快餐店吃早餐。

吃過甚麼?不用提啊!只記著有這杯咖啡便可以了!


然後,到商場逛街去,買個不亦樂乎!


買衫送杯送熊仔,真騎呢!
在千式店內見到有幾位太太提著 劉生的新玩具而過,原來店內在做展銷,便套只賣29.9元。^.^!!!誰說女人的錢才易賺呢!


逛完街,再逛逛街市,一個上午便不知不覺間溜走了。


行到元朗名物麵店,便入內歇一歇。



這碗麵,已經沒有品嚐起碼二十年了!


回家,預備餸菜,煲了一個糖水,再睡了一會兒,又到夕陽西下時~

5 則留言:

  1. 我都幾鍾意好到底雲吞麵,有懷舊風味,又幾平,以前住元朗時周不時會去整番碗。

    回覆刪除
  2. 隻碗同匙羹好靚呀!!!!

    By 維尼

    回覆刪除
  3. 意粉,
    好到底真係五十年不變~
    以前我會嫌碗麵細碗,依家就覺得啱啱好~

    維尼,
    隻碗係亞爸打爛咗我舊嗰隻飯碗,買番畀我架~

    回覆刪除
  4. 好在我呢排打埋夜場,有得 keep 住打!

    屋企仲有包唔知幾時喺二木の菓子買嘅紅豆,搵日都煲咗佢先~

    回覆刪除
  5. 咁叫佢快D打爛埋我舊0個隻=P

    By 維尼

    回覆刪除