星期四, 10月 01, 2009

退休實習

團友C見我整天說要過退休生活,便送我兩張最受退休人仕歡迎的一日遊套票。


第一站, 前香港水警總部,今天已變身為商場精品酒店的1881 Heritage


前香港水警總部報時塔


我最喜歡這種典雅的維多利亞時代建築。




何時才有機緣在這座古蹟酒店住上一晚呢?


參觀完畢,便轉到一天遊人氣店小肥羊吃放題午餐,又讓我見識了與各位長者一起同枱吃飯要注意的地方。


吃飽了,又繼續行程,下一站,居然是圓方。


這種地方,最適合我逛的,只怕就是這間大型超市了!


一小時後,又到集合時間,不到半小時,我們就由最富庶的地段,轉到最平民的石硤尾區。賽馬會創意藝術中心就藏身在這座工廠大廈內。


只有四十五分鐘的逗留時間,唯有走馬看花吧。 想試玩做玻璃,可惜沒時間,下次,下次一定要試!




因為是星期天,很多的店舖也關了門、沒甚麼看頭,惟有玩照相機好了。


四點正,集合時間又到,是時間踏上歸途了!
這一天,就在無無聊聊、頹廢中渡過了~

10 則留言:

  1. ^^唔係丫,行程幾好丫,o岩我喎!

    回覆刪除
  2. 退休, 就係無無聊聊, 頹頹廢廢架啦, 吾通你想日日去日本旅行?!
    所以要退而不休至得!

    回覆刪除
  3. 其實我成日都好想參加呢類港島新界任食一天團架~
    石峽尾個藝術中心仲未去添~

    回覆刪除
  4. 原來退休咁可怕,驚驚~~
    我諗我退休會做隱蔽亞婆~

    回覆刪除
  5. 意粉&小妹,
    第一次去梗係新鮮啦~
    但團中有啲人話,佢地一個月中,都會去三幾次小肥羊同個藝術中心咁囉~

    小儀&Maymay,
    所以,今日我好乖咁返工賺錢去~

    大頭仔,
    你好多嘢都想架啦~
    但永遠都唔會坐言起行~

    回覆刪除
  6. 你就想咁快唔使挨喇~
    我屋企個兩個好忙個喎, 好少參加呢d一日遊架!

    回覆刪除
  7. 行程其實幾豐富吖,大部份地方我都未去過~~

    回覆刪除
  8. 哈哈 ~ 除左圓方,我度度都未去過 ~~~ :P

    回覆刪除
  9. 圓方都算係景點......
    搵我地打返買圈好過啦~

    祝中秋節開開心心~

    回覆刪除