星期三, 11月 04, 2009

成績表

妹妹的成績公佈了!一如所料,除了那由穿Prada的惡魔所批改的科目外,其他的總算飲得杯落。

妹妹,盡了力便可以!有此成績mimi已很滿意,不要再耿耿於懷啊!

而我,亦有了過去一年的成績表:

這個一如以往,並沒有甚麼特別。


最令我感到意外的,是在新波士的眼中,我是這樣的!連我自己都察覺不到啊!哈哈~

11 則留言:

  1. 妹妹成績好好喎!
    咦,個 appraisal 咁似我地嗰啲嘅~
    恕我直言,貴校校長啲英文~~~

    回覆刪除
  2. 媽媽同女女既成績表都好好呀!要慶祝吓啦!

    樓上帥哥厚道啲好喎,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  3. 媽媽同女女既成績表都好好呀!要慶祝吓啦!x2

    我也很怕填 appraisal form,自己好像每年都寫差不多的東西... 那到底我有沒有進步過呢?

    回覆刪除
  4. 大頭,
    我地個機構的亞頭,好多都係前高官,所以,行事作風都好有官威同風範架~
    我呢個老細係中大純理科畢業,的英文真係嚇死我。最難為我嘅就係,佢成日都畀的信我打,我成日都要靜靜雞搵人幫佢改grammer,今次,因為係佢親手寫,所以......

    意粉,
    妹妹叻的,我嗰的係走精面架啫~~^o^

    回覆刪除
  5. 小頭,
    一年來的表現,又豈能用三言兩語和那幾個方格來代表呢!用平常心看待好了~

    回覆刪除
  6. 劉鄧今晚會唔會興奮都瞓唔著呢?嘻嘻 ~~~

    回覆刪除
  7. 咁耐都捱過左,唔爭在果幾粒鐘啦!哈哈 ~~

    回覆刪除
  8. d字咁細粒睇唔清楚添......

    winnie妹妹今日返黎喇, 飲得杯落lor~

    尋晚我都訓唔著播...

    回覆刪除
  9. 朗爸做乜瞓唔著呀?
    食得熱氣嘢多心火盛?
    叫萊嫂煲的雪梨雪耳南北杏湯潤吓啦~

    回覆刪除