星期四, 9月 24, 2009

九月廿四日的晚餐

是日晚餐揀了這間歷史悠久的安娜餐廳,貪其平、快、正,可以趕及回家追看電視劇。
我order 的是洋蔥汁牛柳餐;而劉生則選了黑椒西冷牛扒餐。


首先上枱的是多士,烘得頗鬆脆,而且不太乾,好吃。


劉生認為這個羅宋湯是他以往喝過中最好的!湯帶點酸,有點辣但又不覺辣味太搶,不太濃凋,亦不會水汪汪,盡顯此店三十多年的功架!


劉生的黑椒西冷牛扒,八成熟(^.^!!),肉味頗濃,肉質當然不可以與一級靚牛肉混為一談,但以七十元一個套餐來算,是可以收貨了!


我的洋蔥汁牛柳,牛柳肉質頗軟腍,可惜的是那個洋蔥汁味道不太突出,估計轉用黑椒汁的話,味道會好得多!


跟餐的咖啡,和今早在麥記所喝的香濃即磨咖啡差不多。


離開時見門口已有多人在排隊等位,果然是一間人氣店!

9 則留言:

  1. 睇到我流晒口水...
    好掛住佢D羅宋湯!!

    By 維尼

    回覆刪除
  2. 我住元朗咁耐都唔知有依間 ~~ @@

    我覺得『漢榮』(唔知有無記錯個名,同埋好似已經摺左)既牛尾湯係天下無敵 ~~~

    回覆刪除
  3. 係瑞榮先啱~
    瑞榮初初開張時啲嘢真係好好食,點知開得分店太多,之後就愈做愈差,最後都難逃執笠命運!

    回覆刪除
  4. 好似好耐未食過呢類扒餐添
    搵日要食下~

    回覆刪除
  5. 許願樹都幾好呀, 豐儉由人.

    回覆刪除
  6. 瑞榮唔係老店黎咩?陶藝老師話我知佢由細食到大喎,哈哈!

    回覆刪除
  7. 瑞榮ge焗肉醬意粉係我最愛~~!!

    By 維尼

    回覆刪除
  8. 小彭,
    許願樹你都去過??
    利害!
    我記得佢第一日開張走去幫襯,劉生點咗個乜乜豬扒,點知拎出黎,係熟但個心係凍嘅,之後幫襯食過幾次早餐,都係覺得好一般,所以無諗過再去試囉~

    意粉,
    瑞榮係80年代初開張的,捱到90年代就執哂囉~可能你陶藝老師後生呱!哈哈~

    妹妹,
    係喎!唔記得咗你呢個至愛添~
    依家無得食囉,自己學整啦~

    回覆刪除
  9. 因為朋友話個度d甜品好食, 咪去試下... 咁問朋友晚餐咩價位, 佢答我要2百, 嚇得我要即刻入黎睇下... 原來佢食2百左右ge牛肉... 個甜品真係ok喎!

    回覆刪除