星期一, 9月 14, 2009

巨爵駕到

天文台在下午5時55分,改發八號東北烈風或暴風信號時,我正在這個商場內買餸,可惜的是,貨架上的肉類和蔬菜已被人搶購一空。

幸好今天可以準時下班,否則,我會是等車人龍中的一份子。


天氣比想像中好,風不大,雨亦只曬了數滴,我連傘也沒打開過。




回家路上的食肆,全部都關門了,做飲食的,很難才有一天可以在黃昏下班,想來,或者他們會多謝這個巨爵吧!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
後記:
我也要多謝巨爵,八號風球下,令我可以安心地第一時間收看US Open Final,雖然最終Federer輸了,但今次我卻是為捧Del Potro而來的!^b^
之後,再在亞視高清台看了北海道旅遊節目「與浪漫同行」,嘩嘩嘩~不得了!很想再去一次!

9 則留言:

  1. 我放工搭車都好順利,祇係多左d人龍,又係唔駛開遮。
    老公話街市連節瓜都賣晒,終於買左苦瓜~~

    回覆刪除
  2. 中午去街市,連急凍雞翼都賣晒,好彩我今朝已經買好晒餸唧,嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 巨爵呢個名好怪=.=

    By 維尼

    回覆刪除
  4. 尋日收工又沒有想像中咁多人喎
    第一班地鐵就上到 lu~
    不過個風真係好勁

    回覆刪除
  5. 巨爵 Koppu コップ 係日本名,意思 = cop 警察,唔知點解中文會係巨爵呢?

    回覆刪除
  6. 哎呀, 原來係日本名... 怪唔知得, 我次次睇到"巨爵"呢兩個字, 都係好似睇到寫住"巨峰"啦!

    回覆刪除
  7. 今日返工都幾順利,今次天文台同運輸交通機構都要讚,指示明確清晰,車輛班次亦加密了很多,抵讚!

    意粉,
    謝謝你為我解答巨爵呢個問題!

    回覆刪除
  8. "與浪漫同行"係咪夏天野黎?
    好似有睇過......

    回覆刪除
  9. 係呀!由兩個唔知乜名嘅女仔做主角架。夏天的北海道真係靚死人,超想去。

    回覆刪除