星期四, 6月 04, 2009

創新版「可口可樂」

根據最新一期東京ウォーカー的報導,全新口味的綠茶風味可口可樂將於六月八日月曜日正式登場。

綠茶+可樂,怪怪怪!真想知道超市的工作人員,會將它歸類為汽水放在汽水專櫃上,還是將其埋在五花八門的茶類產品堆內呢!



既然標榜為零卡路里,有機會的話,怎樣我也會買一枝試試味道,雖然心裏一早已有定案。

8 則留言:

  1. 估計citysuper好快有得賣,唔駛去咁遠買

    回覆刪除
  2. 你地試完話我知好唔好味吖~~

    回覆刪除
  3. 有興趣~
    麻煩你地買開幫我買一支~

    回覆刪除
  4. Mimi,佢只係綠茶味姐,但都係可樂黎架嘛.當然係放係汽水類0個度啦~~

    By 維尼

    回覆刪除
  5. 大頭仔,
    一於約定你架喇~

    意粉,
    我真係服咗日本人,創意無限!

    薯嘜,
    City Super對我黎講都算遠噃~

    Maymay,
    口味ge嘢好個人架喎,不如你親身去試一次啦~

    Roy,
    好!反正我都會買一枝返黎,就買多一枝啦~

    紅米奇,
    對!我估我會買黎擺囉!哈哈~

    妹妹,
    係噃~我又諗多咗添~

    回覆刪除