星期三, 6月 17, 2009

夢幻夏之旅

夢幻之旅Part III還有個多月便出發,但因為某某人的猶豫不決,我的機票拖到上星期才正式辦妥,耐心等候的成果是,遇到機票大劈價,坐長榮航空經台北飛東京的十七日期機票,暑期旺季連稅亦只需2,200元,非常超值。而隨行團員亦由原定的七位改為六位,其後,又因為H1N1的緣故,再有一位團友退團,這幾個月,我正是忙於修改所訂房間,執行程,揀選車種等等。

以下是將會去的地方:-
























希望今次能順順利利完成這個行程,,兼有美好心情慢慢品嚐這間夕食在Jalan網站內,被評4.9分的パークロッヂ関根民宿。

14 則留言:

  1. 辛苦你喇團長
    我都好期待今次行程
    不過唔知點解,心情仲未預備好~

    回覆刪除
  2. 大頭仔,
    你梗係未預備好啦~
    你成日都話仲有大把時間!!
    你知唔知,長野間Comfort Hotel爆到一間單人房都無剩~

    老師,
    睇個勢,應該唔止一個月囉~

    意粉,
    個Cosmos Garden話18/7開園,應該都有啲啲睇到啩~

    回覆刪除
  3. 好正啊!
    我覺得亞某某人其實唔想去囉~~

    回覆刪除
  4. 今年暑假的機票真係平左好多, 如果吾怕染病, 呢個暑假去邊都相對地抵.

    我個朋友的老公係馬來西亞做野, 端午節假期返左黎香港, 離開香港時搭果班機遇正一班美國人坐係後面, 仲要個個都傷風咳, 返到馬來西亞佢就出現晒所有H1N1的病徵, 食極流感藥都好吾返, 佢話可能係已經中左招.
    我問佢點解係"可能", 原來馬來西亞零個案係因為果邊無得驗. 都吾知低能定搞笑!

    回覆刪除
  5. Maymay,
    所以我地一早有心理準備亞某某人會退團。

    Joeyee,
    係呀~今年的機票真係平到儍~
    可能係香港經歷過沙士,所以咁如臨大敵~
    Winnie話係澳洲,雖然感染個案不斷上升,但佢地當好閒,連機場都無特別設施監察入境旅客有否發燒。可能係因為呢個流感係有藥醫啦~

    回覆刪除
  6. 哈哈~ maymay你真係最心水清~

    大頭, 我留左言喇~~

    回覆刪除
  7. lala,
    我估好快又到你地出發架喇~

    Roy,
    大頭師奶係我地姊妹嘛~

    大頭仔,
    樓上咁多位邊一位呢?

    回覆刪除
  8. 剩係見到個行程都興奮呀,你地就好啦,我都好幸去啊!

    回覆刪除