星期一, 6月 08, 2009

Federer makes history

連續三年打入法國網球公開賽決賽,都鎩羽而歸,連我這個普通球迷,也替他不值!今年,又再一次打入決賽,沒有了宿敵拿度在陣對壘,這個期待已久的冠軍獎盃,終於順利到手了!


三年的鬱結,直至這一刻,一一隨著淚水一掃而空!



第六位金滿貫得主,恭喜!

(以上照片全部取自Yahoo UK)

6 則留言:

  1. 邊個勝出都有所謂, 最緊要好睇!

    回覆刪除
  2. 我都幾鍾意費特拿嫁 ~~

    終於再次贏得大滿貫,好戥佢高興!依家平左森柏斯紀錄,希望好快可以創新紀錄!

    回覆刪除
  3. 我都鍾意費達拿打波,尤其佢打親球球都叫一聲,好好笑~~

    回覆刪除
  4. Joeyee,
    唔好啦!下年先到Sodeling啦,Federer等咗三年喇~

    意粉,
    同意,佢係現今網球壇中,打法算最全面的了,所以,應該還可以再下一城的,我估~

    Rempei,
    你是否記錯了?
    Federer好少係打波時候嗌架喎~
    拿度叫得仲多過佢啦~
    其實,班東歐女網球手咪仲叫得大聲同得人驚~^b^

    回覆刪除
  5. 我尋晚都有睇呢場波
    真係好耐好耐未睇過網球喇
    費達拿贏咗確係件好事!

    回覆刪除
  6. 我淨係知我唔鍾意威廉絲姊妹唧~~

    回覆刪除