星期二, 6月 09, 2009

足3兩

午膳時間撞著雷電交加,遲了外出,時間緊迫,惟有隨便買個美式快餐填肚。

這個麥當勞新出品- 足3兩,在蝴蝶邨商場購買,只需25.8,比想像中便宜。


脆薯皇外脆內軟,鹹鹹香香,薯味十足,不用點醬也好吃。


而主角足3兩漢堡包,漢堡肉質頗乾,味道一般!同事說她吃過幾次,水準參差不一,遇著即叫即做時,水準則提昇不少。而我連落單到付款也不到三分鐘,想來就是這個原因吧!


餐後小酌是這兩瓶東瀛綠茶,飯氣攻心時用它來提神就最合適。

8 則留言:

  1. 依個"足三兩"唔錯架我覺得~ 查實我覺得老麥d野性價比幾高~

    回覆刪除
  2. 我食過兩次都幾唔錯喎 ~~ 不過我唔知幾錢一個 ~~~ ^^

    回覆刪除
  3. double 足三両好似要卅幾蚊,話可以好飽咁喎,仲未有機會試添~

    回覆刪除
  4. 萊少,
    我會搵機會再試吓,希望下次時運高試到好食啦~

    意粉,
    我都係最近先知唔同分店個價錢係唔同架~
    網頁話個套餐要26.5,但我明明係咗25.8唧~

    大頭,
    我食呢個係得一塊足三両,三十幾蚊嗰個係有兩塊漢堡嘅。
    http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/food/qpdqp/

    回覆刪除
  5. 亞安食過"足六両",佢話有D滯嘅感覺~

    回覆刪除
  6. 家下去麥當當, 多數幫襯買咖啡, 好少食包lu.

    回覆刪除
  7. 今日同五個人食飯,五個人都話足三兩正呀,Jason 仲話足六兩超正添呀 ~~~

    回覆刪除
  8. 可能無專心睇,唔知《長恨歌》究竟講啲乜 ~~《天水圍》依類我唔想睇 ~~

    早兩日煲左兩隻:《大搜查之女》正!《葉問》有啲悶,唔明點解咁多人話好好睇 ~~ :p

    回覆刪除