星期六, 5月 23, 2009

Too simple, sometimes naive man

前兩天在意粉處看到了江澤民這名句,想起了最近的一個故事。
故事的主人翁是A君,配角有A君的下屬B君和一位完全沒機會接觸行政核心階層的C君。
某一個下午,大型巡視業務節目完畢,B君和C君在走廊上對著一張印有大頭相的海報在指指點點,A君見一切順順利利,心情大悅,便走過來搭訕,一起玩認人、性格與行事作風配對遊戲,談得興起之際,A君突然爆出一句:
「我不太喜歡N君管理我們,還是從前的L君比較合我意!」
C君接著便問:「為甚麼?」
A君:「他太有政府官僚作風,A字膊,重要事就大事化小,芝麻小事則小事化大,還是L君較有承擔。」
雖然B君聽了這段說話不下數次,但仍不忘很隱悔地提醒A君:「這種說話,你同我們講還可......」
A君:「當然!我又豈會在N君面前談論呢!」
B君當然知道他不會在當事人面前亂講說話啊!B君是擔心萬一隔牆有耳,又或遇上了那些專門用事非當人情的隱形人,便大事不妙了!

8 則留言:

  1. 「隔牆有耳」係千古名言,所以我一向唔會晌外面講公事。

    回覆刪除
  2. 點解有我幅相出場架?^t^

    咁你係 A 君、B 君、C 君還是 N 君呀?

    回覆刪除
  3. 我會相反~~~唔會响公司講【公事】,分分鐘隔離左右D人,係老世D馬仔喎!

    回覆刪除
  4. 意粉,
    好難忍得住唔講,不過我會睇人同睇場合咁囉~

    大頭仔,
    因為你有做善事囉~
    斷估你都估到我係邊個掛~

    老師,
    我發覺我度最口沒遮攔嗰個就係我上面新黎嗰個,有時我唔想聽都唔得,知咁多其實對我唔係幾好~

    回覆刪除
  5. 一直以黎lunch hour 我都寧願做獨行俠,就係因為晌公餘時間唔想再聽又唔想再講公事。

    回覆刪除
  6. 網主出面嗰句嘢唔係講我啊呵~ :p

    回覆刪除
  7. 你有做過咩?
    咁驚人講你ge?
    激親我嗰個係我頭上嗰個吖~

    回覆刪除