星期日, 5月 10, 2009

母の日の必見

7 則留言:

  1. 劉鄧, 母親節快樂呀!
    去左邊樹過節呀?!

    回覆刪除
  2. 意粉,
    謝謝!

    小儀,
    無去到邊度,尋晚係天水圍美心同奶奶食飯,今日就係屋企自己煮,依家做緊啲好惱人ge工作,就係執冬天衫!

    回覆刪除
  3. 依家先有時間睇個 video,真係好寫實,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  4. 母親節快樂!!!
    你收到我的SMS嘛??

    By 維尼

    回覆刪除
  5. 意粉,
    首歌裏面講嗰個好似我~

    妹妹,
    似唔似我呢?

    大頭仔,
    無乜邊個唔覺得自己個亞媽煩~
    我都係,我個女都係,你呢?

    回覆刪除