星期一, 5月 11, 2009

以下是近兩個星期的校曆表,



家長日,新任主席總理巡校,畢業禮,樣樣都是大製作,雖然我只負責執頭執尾,但也夠忙了!另外還有明天到校核數的會計師,我愈來愈感到自己力不從心了~

16 則留言:

  1. 做完家長日,又主席巡校,都好啦!壁佈裝飾都唔駛換啦!

    回覆刪除
  2. 意粉,
    淨係自己加油都解決唔到架,要其他人通力合作埋先得架~

    老師,
    你講得好啱,不過仲有全校的裝飾都要由頭做過哂,想慳功夫都唔得。

    Roy,
    怕且未到暑假都攰死,今日我俾你位同行靚妹玩死,完全無準備就來核數,忡問埋的怪雞問題,big four,真係超搞笑!

    回覆刪除
  3. 主席巡校唔會睇裝飾啦!至緊要個門口整好D,其他地方未照家長日裝飾,由頭做過...未玩啦!佢唔會睇啦!

    回覆刪除
  4. 又過一日喇~
    挨過o左, 暑假可以抖一下囉! 得閒又度下行程, 再打四圈攞下買餸錢, 輕鬆吓啦!

    回覆刪除
  5. 生活就好似 merry-go-round,循環不息,有人上有人落,年年難過年年過 ...

    做好自己果 part 已經唔容易,現實同埋其他人控制唔到 ~~ ^^

    回覆刪除
  6. 意粉,
    我依家先明點解啲人做嘢做得愈耐,個人愈無朝氣~

    Ellen,
    點裝飾係唔到我地呢的卒仔話事。

    小彭,
    我次次都輸埋啲買餸錢就真~
    度行程?都好喎~

    大頭仔,
    你真係唔知人間疾苦!聽日新主席巡校,今日你想有好日子過,準時收工先至奇~

    回覆刪除
  7. 我咪係被稱為老油條果啲囉 ~ 哈哈 ~~

    回覆刪除
  8. 個妹妹仔係咪新黎架?
    比個下馬威佢嘛,同佢講有乜唔明睇番舊年個file或者問佢manager囉~

    回覆刪除
  9. 意粉,
    乜你咁快就昇華到呢個階段喇?

    萊少,
    個妹妹仔應該係實習生,佢連我地舊年個file都無帶黎,咁你話吖!
    下馬威?唔會!我但求佢快快手手check完快的走,唔好阻住我個地球轉,所以,基本上,佢搵唔到又好,唔明又好,我都好努力咁引導佢同配合佢,不過,佢連點解autopay嘅數都會係bank Reconcilation度出現都唔明,我諗佢多數都係先天不足了。

    回覆刪除
  10. 世事如棋,唔到我唔化,好彩我份人不嬲自自閉閉、記性又唔好唧。

    回覆刪除
  11. 可能間firm就係只道你抵得諗,咪派d新人落黎吸收下經驗囉~

    回覆刪除
  12. 意粉,
    有時係要咁諗,個人先至會開心~

    Roy,
    其他十六間,都係呢幾個新人玩哂,所以我覺得係間firm搵啲廉價勞工笨啫~

    回覆刪除