星期六, 7月 19, 2008

令人叫屈的Transcript

剛收到Winnie學校寄來的Transcript,既開心又傷心!
開心是因為妹妹的努力;傷心是為妹妹未能得到理大的收錄,直到現在我仍為這事而耿耿於懷!上星期妹妹臨走前,竟然收到理大職員的電話,追問何時才有最後一次考試的成績,言語間還隠約透露,沒成績表叫學校怎樣收錄學生。究竟是理大行政混亂、沒與港大副屬學院溝通過,還是港大社區學院不懂變通,不理學生死活,堅守原則,一定要在七月中下旬才發放成績呢?中間究竟出了甚麼岔子,有沒有人可以給我一個答案呢?




17 則留言:

  1. 我以前想報讀中大及港大時, 都係比佢地的行政混亂激死, 攪到我來不切再重新apply過,而令我錯過入他的「大門」機會 ! 總之一句 「王帝女唔憂嫁」, 佢地係唔理學生的死活, 最衰又投訴無門 !!
    好討厭他們的行政 !!!

    回覆刪除
  2. 沒有人會承認佢地有做錯, 都係話依手續辦... 到winnie學成歸來都無明確答案啦!

    不過我就覺得可以照打電話去發洩下喇! :P (即係我團友晌日本寄件野返黎遲左成個星期先收到, 仲要係貴D嘅航空便喎, 明知郵便局係答唔到點解架, 我都照打去囉!)

    回覆刪除
  3. 無錯!好似我最近 due with 果 d 電訊商s 咁,明知係唔會有結果,但都要俾壓力佢,唔好等佢地以為可以得過且過 ~

    失去優秀學生,係理大既損失。

    回覆刪除
  4. 我和Winnie現正密謀反擊,所以我地有照他們的指示,交上成績單,睇睇他們幾時才通知我們結果。有齊所有資料同時間,我會花大量時間整封投訴信畀佢地的高層,雖然知道唔會有乜野正面回覆,但起碼都要佢地私下檢討下,唔好再害人。另一方面,如果收到取錄通知,就更証明不是Winnie這方面有問題,還她一個清白了。

    回覆刪除
  5. winnie 真的好叻女呀!
    我都贊成你地去嘈下,雖然未必有用,但當係發洩一下都好啊!所以我都打算嘈下 ba ,雖然我都知係冇用!

    回覆刪除
  6. 唉!呢個星期實在太多事發生了,我都無乜時間溫過書,考試叫做盡咗力啦,我估即使合格都會喺「猛猛緊」。好彩唔係等住張証書開飯唧。

    回覆刪除
  7. 唔緊要啦,讀得開心就得啦,仲有無級升嫁?

    回覆刪除
  8. 咁就讀完兩年喇
    等我嚟接力喇!

    回覆刪除
  9. 意粉,
    如果有興趣,仲有六年可以讀,最後嗰年好似是碩士課程。

    大頭,
    咁你報咗名未?

    回覆刪除
  10. 六年咁長?你仲讀唔讀落去?

    帥哥米過口輕輕呀吓 ~

    回覆刪除
  11. 我仲邊有咁大毅力讀落去吖。

    大頭哥哥,
    你講咗兩個月都仲未報名,你估人地真喺差你一個先開到班咩~

    回覆刪除
  12. Take it easy,劉鄧,有人不嬲講多過做嫁啦 ~

    回覆刪除