星期一, 7月 14, 2008

給妹妹的信

妹妹:
記得中二那年,你在電郵中向我投訴,覺得我們對你太苛刻,有彈沒讚!即使到最後你盡力做到了,我們仍然是一句讚賞的說話也欠奉!事實是,我一直知道你是個乖孩子,沒幹令我們擔心的事。每次朋友、同事們在我面前稱讚你,我便打從心裏笑出來,比中六合彩還來得高興,我一直認為你為我們帶來歡樂和幸福,你絕對是我的開心果,你知道嗎?


Mummy

23 則留言:

  1. 既然是個乖孩子,那麼就不用擔心啦!

    係呢!聽日係未放假1天呀!

    回覆刪除
  2. 老師:養兒一百歲,長憂九十九呀 ~ 我諗劉鄧係唔捨得囉 ~

    回覆刪除
  3. 係喇,口就話冇嘢
    心裏面怎會不操心吖~~

    阿妹,要畀心機呀!

    回覆刪除
  4. 意粉講得好啱!我既驚佢在那面孤單寂寞,又驚佢無人照顧飲食,變人乾返來。

    ellen,
    我呢幾日都放假,晚晚陪太子食餞行飯。

    回覆刪除
  5. 喺呀!妹妹要畀心機呀!啲澳元好貴架!

    回覆刪除
  6. 呢個死會我供咗一大半嘞,應該剩番無四百萬咁多呱,你咪赫我啦。

    回覆刪除
  7. 傻嘅傻嘅,點會係死會
    第日連本帶利喇!^_^

    回覆刪除
  8. 咁做乜唔當面讚下阿囡,怕讚壞?

    回覆刪除
  9. 萊少,
    中國人傳統,做對是應該的!做錯就罵到死死吓!以前父母對我們也是用這一套,當時我根本唔知道這樣做會對小朋友構成挫敗感。

    回覆刪除
  10. 一於妹妹俾心機讀書, 媽媽努力搵多D錢!

    回覆刪除
  11. 瀟瀟灑灑的~~給我瀟灑的上機~~~

    回覆刪除
  12. 1定唔會!但....入左閘後就好難講!

    回覆刪除
  13. 養育兒女後,要適應子女離巢的階段。 中國人係養兒女, 外國人係養人。
    比唔比妹妹做part-time呀 ?

    回覆刪除
  14. 我而家成日都讚b朗架,雖然佢唔識聽~~

    回覆刪除
  15. 我而家成日都讚b朗架,雖然佢唔識聽~~

    回覆刪除
  16. 「我既驚佢在那面孤單寂寞,又驚佢無人照顧飲食,變人乾返來。」

    不用擔心,澳洲是個好地方,我覺得比美國安全,澳洲人普遍也算友善。袋鼠國好食好住,你反而要擔心妹妹發福回來。

    人去到外國,學習獨立處事,管理自己的財政,也是一個很難得的經歷。慢慢妹妹會結識到自己的朋友,享受她的留學生活的。

    回覆刪除
  17. 呢, 我有個朋友去過澳洲讀書, 書就讀唔成返來. 但就因此識到一個好老公, 家陣是幸福少奶奶一名. 所以呢, 劉鄧也不用擔心太多, 兒孫自有兒孫福. 年青人能出外見識吓, 總是好事來!

    回覆刪除
  18. Ellen & 意粉,
    昨晚的我出奇地冷靜,還有心情安慰Winnie的女同學。

    Galaxy,
    Winnie的學校指定要做placement,所以學校會安排part-time 給她。

    小彭,
    其實我已經好努力,今朝返九點,我八點三唔夠就返到公司準備。

    Roy,
    呢招用得多就唔靈,唔可以喺唔喺都讚架。

    大頭仔,
    昨天早上我姑仔一家由London回港探親,如果我去接機的話,我就真是長駐機場了。

    小頭,
    多謝你安慰我。
    你講得啱,這也是我狠心將妹妹放洋的原因。

    小妹,
    咁正?!知道我後生時都要過一過澳洲打個轉啦。

    回覆刪除