星期五, 7月 11, 2008

流金歲月

姑仔為Winnie餞行,選了在屯門食京滬菜的流金歲月 ,這店在屯門多年,我一次也沒光顧過,原因只得一個,因為實在太難等位了。直至最近,同區開了一間也是吃上海菜的上海婆婆,墟冚情況才得以改善。
點了人蔘烏龍茶,入口甘甜,不錯。

餐前小吃,類似海帶的物體,味道一般


炸銀絲卷,非常香脆鬆化,一流


排骨擔擔麵,麵條彈牙有咬口,湯頭有濃濃的花生香味。


小籠包,即叫即做,湯汁熱燙鮮甜,皮薄餡靚,是我吃過最好的。

醉雞腎,酒味太濃,不懂欣賞


荷葉飯,一般


上海粗炒,不太油,也沒太濃的醬油,雖然不太標準,但卻對我的胃口。


雷沙湯丸,黑芝麻餡,蠻好。


豆沙鍋餅,皮頗硬,豆沙不太甜,也滑溜。


點心小吃不俗,下次會試試它的小菜。

10 則留言:

  1. 今晚家裏也做了上海粗炒,吃慣了老媽的味道,上館子很少點。

    尚記得第一次吃這菜是在金巴利街的一品香(早拆了),那時候覺得是人間美味,在下正唸小一。

    回覆刪除
  2. 係喎,winnie 就飛囉喎!代我講聲一路順風,兼且要好用用功功讀書呀!
    歐遊的日子,其中一樣最想食的,就係小籠包。

    回覆刪除
  3. 見到小籠包,就好想去灣仔杭州酒家試試!

    回覆刪除
  4. 大頭帥哥:唔係嘛?o係歐洲食小籠包?

    回覆刪除
  5. 好味小籠包, 真係好多地方都有嘅, 唔使去tst啦!

    回覆刪除
  6. Winnie 飛左,劉鄧同 Ming 哥一定好さびしい喇。

    回覆刪除
  7. 我就唔會囉,因為有你地呢班網友嘛!
    我老公一定會變成孤獨老人!﹝佢自己講嘅~)

    回覆刪除
  8. winnie~~比心機讀書呀!

    係呢~~winnie爸幾時得閒開枱呀!上次未食車仔麵喎!

    回覆刪除
  9. 意粉姨姨都祝 Winnie 學習愉快!事事順利!一個人o係外地萬事要小心啊!

    回覆刪除