星期一, 7月 07, 2008

非常滿「意」

想試這間的日式意粉屋很久了,終於等到上星期日才能成事。



非常悅目、色彩繽紛的餐牌


令人垂涎欲滴的裝修


雞肉菌菇番茄奶油麵,份量少後可憐,三個人每人义了一小撮,便已所剩無幾。


煙肉雞蛋日式披薩,點了大份的,餅底非常薄,美味,多吃也不覺膩,我想我可以吃下整個。


漢堡排咖哩飯,不過不失,不吃也沒損失。


沒姜味的姜汁汽水,12元一杯,大排檔價錢,抵!

三個人共花了約250元,味道算不錯,可惜分量徧少,連不太豪吃的我也感到有餘未盡,最後要走去商場內的雪糕店補給。



左面為鳥結拼開心果,鳥結徧甜,開心果很香滑,右面為芒果拼朱古力,芒果味道很原味,估計是由新鮮芒果打成,朱古力我沒試,不予置評,整體來說,這個意大利品牌雪糕真的不錯。

11 則留言:

  1. 奇怪, 我本身唔食辣野,但食意粉我就一定落黑糊椒粉(最好係生磨), 「釣釣」味。

    回覆刪除
  2. 日式野都係日本食好D!
    我地要編1餐嘛!老師請!呵呵!

    回覆刪除
  3. 間野晌邊樹?我有興趣喎~

    回覆刪除
  4. 雪糕係咪亞蘇介紹果間?開心果雪糕我都想吃好耐~

    回覆刪除
  5. Galaxy,
    要用靚黑椒先至相得益彰噃~

    Ellen,
    一於你話事啦~

    意粉,
    對!日本連Italian Tomato都好好味~

    萊少,
    是這一間:-
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=21965

    maymay,
    對!呢間賣galeto雪糕的店,最近開了很多分店,那天在大埔新達廣場我都見到有一間。

    回覆刪除
  6. 係日本事但1間【意粉屋】都好味!請埋你食又點話!

    萊少去呢間,好可能唔夠食喎!

    回覆刪除
  7. 晌荃灣架...
    咁真係唔多機會食到喎...

    回覆刪除
  8. 嘩~~個意粉欺場左d喎~~搵笨!

    回覆刪除
  9. 早幾日我都餐餐意粉同埋日日兩杯 gelato 呀~~

    回覆刪除