星期一, 6月 25, 2007

滿是汗水的週末

星期六又約了網友打羽毛球。為此我專程買了一對新球鞋,既輕巧,又舒適,還附有防震氣墊,著了它跑動時也感到特別敏捷。


四個人佔用一個場兩個鐘,運動量可想而知是如何足夠了!
在不停的走動下,汗水亦不間斷地滴下,由我飲了四支330毫升的水推算,我至少流了一公升的汗水!
兩小時很快便過去,之後,我們便來個下午茶自助餐來醫肚補充體力。
帝都的下午茶自助餐款式頗多,賣相和味道均不俗。
我當然是專攻我至愛的甜點小吃了!


這個梳乎厘,金玉其外,敗絮其中,完全浪費了我們的配額。


飽吃一頓後,便與Maymay和萊少到西田的日式超市逛街幫助消化!
在兩位日本食品專家的指導下,我活像劉姥姥入大觀園,看過不亦樂乎!
在萊少的推介下,我買了這幾罐果味酒,


另加這兩包日本茶,滿載而歸。

我過了一個非常充實、開心的週末呢!

16 則留言:

  1. 咦,原來有新波鞋,唔怪得知走得份外靈活喇!^t^

    噢,要不是要趕回娘家開飯,我也會跟你們逛超市啊!(那天六點幾返到娘家,喝了一大碗湯,然後便吃飯,飽到我吖!)

    回覆刪除
  2. 我食完那個下午茶,飽到甚麼也吃不下,一直到第二天的中午!

    回覆刪除
  3. 照計著新波鞋打波會有d唔適應喎~

    開左果汁酒未?飲佢可以諗番起晌日本既開心快活日子架(東橫inn汽水機都有得襟) ^__^

    回覆刪除
  4. 我對舊波鞋因為全對是皮做的,走起路來感到又重又硬!所以才立心買過一對新的。

    有酒無餚,還未找到送酒東西,所以果汁酒還在冰箱內。如果有古屋雞翼送酒就最好最perfect!

    回覆刪除
  5. 大頭:唔係呀化,五點半先食完咁重量級嘅下午茶,六點幾又食飯?

    劉鄧:著住新波鞋操多兩場添,肯定你勁過萊少呀!

    roy:你覺得邊隻果汁酒最好飲呀?我包杏仁魚仔都好好食呢!

    回覆刪除
  6. 而家大熱天時,夜晚食飯時開罐飲都好爽架~

    maymay,對我黎講款款差唔多;杏仁魚仔有食過,但我較喜歡魚仔花生~

    回覆刪除
  7. 返到屋企,梗係要食番一兩碗飯交足功課爸媽才會滿意啊!

    呢期我都在吉吉島買了些梅酒,好好飲呀!一路飲一路食魚仔花生好過癮!

    回覆刪除
  8. Roy,
    飲酒要有人陪先開心架!
    我老公唔多喜歡飲酒!

    大頭仔,
    下次飲梅酒要預埋我同意粉呀!

    回覆刪除
  9. 對波鞋幾靚喎! 我都好耐無做運動了, 似乎今個夏天要努力了.

    回覆刪除
  10. 貝拉,
    是嗎?謝謝!
    Winnie幫我揀的,我要話畀佢知先得!

    回覆刪除
  11. 我投杏仁魚仔一票, 加罐冰結/凍梅酒, 爽呀!

    回覆刪除
  12. "初右"梅酒(罐裝有氣)吉之島間中會買一送一,我較喜歡有honey果款~

    回覆刪除
  13. 對啊,我就是在買一送一時入了貨,依家好似仲做緊!

    今晚在和民點了橙 + 梅酒,超好飲!

    回覆刪除
  14. 打完波跟住食咁多甜品,好容易...................飽...個喎!

    回覆刪除