星期一, 6月 11, 2007

謝謝大家關心,老爺昨天已蘇醒,今天搬離深切治療部,轉了入外科病房,精神看來還不錯。
至於化驗報告還未有,主診醫生明天要為其他人做手術,沒有時間接見我們,看來最快也要等到星期三了!
無論如何,希望他能順利渡過這難關!

今天Winnie開始上班了!希望她的實習生涯能夠順順利利完成!
除了Winnie,我的姪女Emily亦要告別大學生涯,下星期到太古旅遊上班。
祝她工作順利、步步高陞,有甚麼平靚正套票、機票時,會立刻記起我這個喜歡四圍去的姑姐吧!

11 則留言:

  1. 乜都假,最緊要一家人齊齊整整、快快樂樂。

    搭阿姪女出票有九折嗎?^o^

    回覆刪除
  2. 這間旅行社主力做Coperate客,打個九折睇怕都會貴過人!

    回覆刪除
  3. 這幾天你們一家都很頻撲了吧,要小心身體啊!

    回覆刪除
  4. 我就無乜問題!
    但和我老爺同住的姑仔和她身在倫敦的姐姐嗌大交,加上這幾天又真是頻頻撲撲,搞到她小產,事情發展就好似拍劇一樣,真是人生如戲!

    回覆刪除
  5. 暫時一切穩定下來,今晚鬆一鬆,透透氣喇。

    我睇太古 d 票,佢曾經 sell 過單人飛,不過原來都係俾「貴族」既 :P

    回覆刪除
  6. 祝願

    Ming 爸爸早日康復!

    Ming 妹妹放鬆心情!

    Winnie 工作愉快!

    Emily 平步青雲!

    回覆刪除
  7. 照咁講應該都無大礙呱…

    太古旅遊…有筍野記得關照聲喎!

    回覆刪除
  8. 咁有無人照顧你姑仔呀 ? 佢都好慘及好傷身

    回覆刪除
  9. 真是好消息, 祝早日康復! 好怕見d姪仔姪女大個, 因為證明我又老了....

    回覆刪除
  10. 意粉,
    但願願望成真啦!

    Ah Ming,
    我老爺這兩天開始鬧番人,應該好番好多了!

    Wordy,
    你見太古都唔駛點賣廣告就知道佢的客路是非一般的人客了!

    Galaxy,
    我姑仔同我奶奶同住,家裏又有工人,應該沒太大問題的!

    貝拉,
    我結婚時,我的姪女Emily才得八個月大,個樣似十足個洋娃娃,現在她連拖都拍緊,睇怕好快便輪到佢請我飲,我想唔認老都唔得啦!

    回覆刪除