星期四, 12月 14, 2006

談天

自從愛上寫網誌後,很多事物及興趣也因為沒時間而放棄了。

今夜,女兒不回來吃晚飯,天寒地凍,我亦乘機躲懶,下班後便與Ming到家附近的商場內找吃。
吃還是其次,很久沒好好和Ming閒話家常了!
今次趁有時間便乘機向他撤嬌訴苦,講講近來在公司內所受的林林總總,蜚短流長,說個不亦樂乎。
而他也好不了我多少,剛在過去的星期六,與他的上司為工作發生磨擦,到現在說起也還氣憤難平。
傾傾講講,平時四十五分鐘便結賬回家,今次足足坐了兩個小時,很久沒試過了!

20 則留言:

  1. 哈哈 ~ 劉鄧兩公婆有o野做乜唔o係屋企講要出街講?

    回覆刪除
  2. 在家我一有空閒便坐在電腦枱前,邊有時間聽老公發嗡風唧!

    回覆刪除
  3. 你有你做,佢有佢 up 囉,總好過無溝通吖。^^

    回覆刪除
  4. 我自從搞網站/網誌後,家中的Hi-Fi便封了塵。

    回覆刪除
  5. 我也發覺近月好像回到家就坐在電腦前
    所以現在少了對電腦……

    回覆刪除
  6. 意粉,
    佢up完,我無畀反應,佢會唔高興0架!咁不如唔好睬佢~~

    Jason,
    你搞的網站/網誌日日更新,日日新鮮,所花的時間肯定多過我好多倍,但咁受歡迎,幾辛苦都值得啦!

    回覆刪除
  7. 劉鄧:食飯時我同 husband 講起你依單 case,佢竟然乘機咋型,咁我寃住佢叫佢同我傾偈啦,佢又叫我唔好阻住佢,激死 ~~~

    回覆刪除
  8. 意粉,
    你兩個都好攪笑唧~~
    我老公有一日講笑咁話,要多買一部電腦在家,那麼,食完飯後便各有各上網,要傾偈就用ICQ 或 Messenger等軟件!

    回覆刪除
  9. 上次成班友仔一齊去睇電車男,Roy 已經問我地兩公婆係咪好似部戲咁,一個係房一個係廳,講野靠 icq ~

    回覆刪除
  10. 我地就喺咁,好多時我在房內上網,老公就在廳內看英超賽事,少接觸,吵架也少了!

    回覆刪除
  11. 雖然我地一個o係房一個o係廳,但我只要拎轉頭就可以見到佢,都可以傾到偈嫁。

    我好渣,唔識嗌交,生氣時只會唔出聲。

    回覆刪除
  12. 雖然我地一個o係房一個o係廳,但我只要拎轉頭就可以見到佢,都可以傾到偈嫁。

    我好渣,唔識嗌交,生氣時只會唔出聲。

    回覆刪除
  13. 雖然我地一個o係房一個o係廳,但我只要拎轉頭就可以見到佢,都可以傾到偈嫁。

    我好渣,唔識嗌交,生氣時只會唔出聲。

    回覆刪除
  14. 雖然我地一個o係房一個o係廳,但我只要拎轉頭就可以見到佢,都可以傾到偈嫁。

    我好渣,唔識嗌交,生氣時只會唔出聲。

    回覆刪除
  15. 尋晚 blogger short 左,留極都留唔到,點知今次變左四個 ~ >_<

    回覆刪除
  16. 我也很渣
    跟人吵架永遠是輸的那個 >c<

    回覆刪除
  17. 我嗌交都好渣!一激氣個腦便空白一片,不擅詞令,毫無還擊之力!所以,好多時是我老公佔上風!

    回覆刪除
  18. 鬧交唔難,都有 d 竅門既,但點解要鬧?鬧人咁辛苦,都係「哦」人好 d。

    半夜三更寫埋 d 咁野,我都病情嚴重……

    回覆刪除
  19. 寫了個年結,有興趣來看看

    回覆刪除
  20. 劉鄧同意粉都好sweet sweet呢!

    回覆刪除