星期一, 11月 30, 2009

楽しい日曜日

きのう、家族と一緒にBBQに行きました。


天気がよかったです。気持ちもよかったです。

私たちは焼き物を食べたり、会話をしたりしました。
時間だんだんきえました。


夜、うちへ帰りました。甘いスープをたくさん食べました。


あとで、ドラマの最終回をみました。
存分に楽しんだ 一日でした(*^^*) !

11 則留言:

  1. 嘩!典解變咗 .co.jp 架
    好彩有公仔睇至明你講乜~

    回覆刪除
  2. 帥哥,
    呢啲全部係四級嘢黎,你睇唔明點考試呀?

    回覆刪除
  3. 唔係喎,我都唔識『存分』喎,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  4. 係咪以後都用日文寫卜呀?
    咁我典呀?

    回覆刪除
  5. 意粉,
    唔好揪我後腳啦!^o^
    呢個詞我係網上抄返黎架~

    回覆刪除
  6. Maymay,
    我都想以後用日文寫......
    呢個只係奢想!

    回覆刪除
  7. 師妹:你又去學日文咪得囉(幫第一拉下客先),嘻嘻 ~~~

    我覺得寫日文比講日文易好多 ~~ 我要多謝你至係,今日又識多個語彙,哈哈 ~~

    回覆刪除
  8. 我就覺得係睇易過寫,寫又易過講~

    係啦!Maymay,一於去返學啦!你實叻過亞某某架!

    回覆刪除
  9. 原來網主想同我地溫書,辛苦晒啊~

    回覆刪除
  10. 好在我冇諗過考試,否則實浪費金錢~~

    回覆刪除
  11. 我諗我都要溫習下, 仲有兩個令月就出發!

    回覆刪除