星期一, 11月 09, 2009

妹妹的手信

妹妹今次仍然是坐星航回港,在星加坡轉機時,買了我最想食的甜品回家。
BENGAWAN Solo 出品的Pandan Cheese Roll


這個是Pandan Chiffon


蛋糕很香很好吃,的確是星洲最佳的伴手禮,多謝妹妹!

9 則留言:

  1. 我未食過班蘭葉卷蛋啊~

    唔,15 號出發都仲 ok 吖~

    回覆刪除
  2. 原來星加坡有這蛋糕可作伴手禮,我一向以為只有肉乾...

    回覆刪除
  3. 大頭,
    如果有機會,我買俾你食吖~

    意粉,
    係喎~
    好彩個樣唔似唧~

    小頭,
    蛋糕唔擺得耐,又阻地方,所以先無肉乾咁盛行吖! 個chiffon真係好香好有蛋味,但我就嫌稍稍甜了點,有機會你也要試吓~

    回覆刪除
  4. 大頭,
    我出年8/7就放暑假,原來諗住一放假就飛,去個十零日到21/7或22/7先回來做payroll,依家,就要慢慢度吓~

    回覆刪除
  5. 大頭仔,
    我地的假期梗係嗰幾幾段日子架啦~
    早的plan可以買到平機票吖嘛~
    而且,係咁苦悶ge工作裏,諗吓計劃吓旅遊大計,個人都會醒神的~

    Maymay,
    我就食唔到班蘭葉係乜味,但個chiffon就好香好有蛋味,而且好鬆軟。

    回覆刪除