星期三, 6月 30, 2010

My magic moments



My magic moments 是,晚飯後,坐在窗前的安樂椅上,嘆著一杯香滑的日本玄米茶,欣賞落日餘暉。
My magic moments 是,老闆帶團到上海去,我樂得清靜,可以專心趕忙去!
My magic moments 是, 下個星期的同一個晚上,我應該在忙著執拾行裝,來迎接一個期待已久的假期!

12 則留言:

  1. 放下繁重エ作,盡情輕鬆一下吧!

    回覆刪除
  2. 呢幾日超好天
    下晝見到個天好藍
    山頭啲樹有一啲紅色
    然後我諗到京都~

    回覆刪除
  3. 薯嘜,
    大前題係,我要清理好手頭一大堆嘢,先可以輕鬆出發,呢個先係難題。

    師姐,
    對!星期四朝早機,我出發先,大中小寶星期日先飛過黎同我匯合,所以,我有三天半自由時間,嘻嘻!

    大頭,
    搬咗未呀!
    好掛住你地添!
    搞掂哂啲嘢,可以考慮飛番轉,去探吓la姐喎~

    回覆刪除
  4. Maymay,
    未搞掂呀!少爺仔張機票未wait到早機,都唔知佢地到東京的第一晚會住邊,所以......

    回覆刪除
  5. 又出發了...真開心,祝行程順利愉快,幫我食多幾個桃 ^^

    回覆刪除
  6. 忙到行程都唔出呀!
    玩得開心啲呀要,一路順風呀!
    幫我買幾(廿)盒 ken san 啲飯素得架喇~ :p

    回覆刪除
  7. 唔駛理啲傻人啦 ~~~ 哈哈 ~~~

    一路順風!^^

    回覆刪除
  8. 師姐,
    謝謝~

    大頭仔,
    好多地方都去過,所以想偷懶的唔出行程。

    小頭,
    恭敬不如從命!嘻嘻~

    回覆刪除