星期二, 6月 22, 2010

Cooking mama - 羅宋湯牛腩

父親節,劉生話要吃羅宋湯牛腩,即煮。

牛肋條、番茄、紅蘿蔔 、西芹掉入鍋中,慢火煮至肉軟即成,喜歡吃馬鈴薯可於臨吃前十五分鐘加入略煮。


想香一點,可以放些這隻Oregano香葉,出來的味道就活像在吃茄汁pizza。

13 則留言:

  1. 師姐,
    係呀!無湯架。只不過係用煲羅宋湯的材料黎炆牛腩咁囉!

    回覆刪除
  2. 老師,
    遲啲先啦!天氣熱,唔想煮嘢呀!

    回覆刪除
  3. (舉手) 咁d牛肉駛唔駛醃架?

    回覆刪除
  4. (搶答)唔駛!
    答中咗有冇一煲食呀?

    回覆刪除
  5. 小妹,
    唔使!
    個程序係:牛肋條出水,洗淨,切大塊,放入鍋內,加水和所有配料,落香葉,加少許茄汁,糖和盬,水滾後轉超慢火,炆個零鐘至牛肋條淋便試味,鍾意酸咪落多些茄汁,唔夠鹹咪落番少少盬,好似整架。

    回覆刪除
  6. 帥哥,
    答對了!
    有得成煲食,你新居入伙就整番煲黎招呼我啦~

    回覆刪除
  7. 你唔講我都唔記得有呢味餸添,
    我又煮~^^

    回覆刪除
  8. 有一班一塌糊塗的高層,便有一間一塌糊塗的學校~~~~~~~~好贊成!

    回覆刪除
  9. Maymay,
    咁快啲煮啦,實難你唔到啫~

    老師,
    真係一言難盡!
    你有無見過一間學校,考TSA張枱唔記得貼label,學生唔知點坐架呢?
    你有無見過一間學校,昨天出試後活動時間表話中二今早有輔導講座,放十點正。點知原來個講座搞唔成,學生趕咗去hall同中一睇English Drama,放學時間要延遲到十二點,但家長就一啲都唔知道喎。個hall多咗成個form的學生,又無人去安排擺多二百張椅,啲學生上到禮堂要罰企一輪先至有位坐。
    你話我地做校務處ge,係咪執漏執到死吖~
    之後仲有下文,我都費事係度數~~

    回覆刪除
  10. 多謝劉鄧寫埋個程序俾我.
    我家陣好緊張呀~ 我決定星期六試下整!
    但我家姐都好緊張呀~ 因為我上次煎完雞翼佢要開個新鑊出來用囉...
    為了要保住屋企個煲, 我想問真的...
    加水要加幾多呢? 是不是蓋過d料就得?

    回覆刪除
  11. 哈哈~
    對!水要過面,大滾後較慢火,之後如覺得太少水,可以酌量加回滾水便可以。

    回覆刪除