星期三, 6月 23, 2010

七色彩虹

今早,幾乎衝動得想立即劈砲!但想到樓債未清,怎樣也要繼續為五斗米折腰。



傍晚下班回家時,居然看到了兩道彩虹在天邊高掛,是來為我打氣嗎?

18 則留言:

  1. 好靚噃!
    你啲旅遊基金都冇乜剩架喇,畀心機繼續捱喇~

    回覆刪除
  2. 我又來打打氣!
    (似唔似鴉烏果d垃圾留言呀?hehe~~)

    回覆刪除
  3. 定d定d,忍一時風平浪靜,退一步海闊天空....
    氣頂時深呼吸閉上眼想下黎緊的旅行大計..

    唔好唔開心啦,打氣打氣

    回覆刪除
  4. 大頭,
    你真係了解我囉~
    如果唔係為咗旅遊基金,仲使乜捱呀!不過又係有雞先定有蛋先呢個問題囉!唔係做得咁辛苦,又使乜去得咁密減壓吖~

    Maymay,
    咁sweet又點會似垃圾留言呀?

    師姐,
    以前後生就真係會劈人架!依家收晒火囉!

    Jackson,
    唔係好明添~
    不過唔緊要啦,多謝你黎探我呀!
    你個夏祭行程都應該準備好晒囉呵!幾時post出黎畀我恨吓呀?

    小頭,
    謝謝!
    其實,我只是小薯仔一名,如果要我按本子辦事,唔好撈過界,係唔會有難度囉。只係有時真係過唔到自己嗰關,覺得大家係可以做番好啲,先會咁勞氣啫。

    Galaxy,
    對!點唔開心都好,都係打份工啫!始終,家庭同朋友係最重要。多謝支持~

    回覆刪除
  5. 彩虹露面,寓意雨過天青,雙彩虹並現,更是大大的吉兆...

    努力!加油!

    回覆刪除
  6. 摷番 facebook 一個 friend 既 friend 既留言,我覺得好有意思,同大家分享下:『回家吃飯重要,跑步重要,公司不重要。因為公司都唔唔能夠令我地覺得對公司重要。反正,公司好,我不一定好。但是回家一定好,跑步對自己身心都好。為公司出命,死了只會有個花圈,一會便會忘記你。為家人,死了還是一家人。只好跟隨管理原則,一於學Dr. Stephen R. Covey, First Thing First,所以....去跑步,要準時。回家吃飯,也要準時...一天中,沒多少時間,可以多看一眼小孩同內子,要好好珍惜....金錢代替不了...』

    回覆刪除
  7. 度火留番聽日黎"剎"波啦~ 或者劈大頭個頭都得~

    回覆刪除
  8. l.minor,
    多謝你黎探我!仲畀埋鼓勵我添,感激!

    師姐,
    對!我一路都係將家庭放係第一位,但,工作了這麼久的公司,點都會有一定的歸屬感,有時忘想要憑一己之力,執漏執得幾多就幾多,但原來其他人係利用緊我呢個弱點,你話係咪好激氣吖~我都覺得自己好天真、好傻!

    萊少,
    你呢個提議唔錯喎~
    係驚大頭會唔見人啫~

    回覆刪除
  9. 生果日報今日都有講元朗呢道雙彩虹呀:
    彩虹是因陽光經空氣中水份折射和全反射的結果。近日時而下雨,又忽現藍天,提供了出現彩虹的條件。由於各種顏色的光折射幅度有差異,因此陽光會被分解為七色。若陽光以適當角度射進水滴產生兩次全反射,便會出現雙虹,主虹顏色較明亮,副虹則較淡。

    回覆刪除
  10. 咪因為"歲月神偷"有講 Double Rainbow

    我都無打算 post 個行程出黎... 寫唔切呢

    回覆刪除
  11. 每間公司都有d古怪野! 當有d人做到xx, 隨離o個個又可以種菜收割再打理下d餐廳呀酒店呀d生意咁囉!

    為左旅遊基金, 加油呀~

    回覆刪除
  12. 加油呀,至緊要要當個D人傻就得架喇。

    回覆刪除
  13. maymay,
    睇咗報紙囉,不過現場睇靚好多呀!

    Jackson,
    我無睇到呢套戲呀!
    你去得咁密,寫唔切都好工常吖!
    唔知點解,今次我連編行程的興致都無乜呀,仲有十零日就出發,今回真係死得!

    小彭,
    今日出咗個調查報告,原來6成受訪的在職員工,最害怕遇上工作態度惡劣的同事,包括不認真工作及偷懶。哈哈!証明我嬲得好正常,安樂哂!
    除咗旅遊基金,仲有退休基金要儲呀!最衰就係啲円鬼死咁貴,睇怕要轉軚去歐洲玩囉~

    回覆刪除
  14. lala,
    謝謝!
    你都要努力呀!真係好羡慕你,可以重過簡單、開心、不用計算人的學生生涯。如果我要實踐的話,睇怕都要等退休後囉~

    回覆刪除
  15. 嘩~~乜咁大件事呀~~~咁要D股仔生生性性喇~~~

    回覆刪除