星期日, 6月 15, 2008

What a lovely day, isn't it ?

我和Winnie都非常鍾情帝苑酒店甜品總廚Tony Wong的精緻甜點,久不久,便會與Winnie的死黨同學一起來個主打甜品的下午茶自助餐,促膝談心,過一個輕鬆愉快的下午。自從帝苑的Balcony改了做越南餐廳後,我們再沒有光顧過,後來,知道Greenery在週末假期也供應下午茶自助餐,除甜品外,更有各類中、西鹹甜點心供應,於是趁著Winnie這個週末有空檔,來個舊夢重溫!













除了各款美輪美奐的糕點外,還有現場即點即製的意粉。


場內提供任飲果汁。



我覺得右上角的莧菜酥和左下角的冰皮朱古力最得我心,尤其是冰皮朱古力,外皮煙靱,包著混了crunchie的朱古力醬,不太甜,很美味。

其他款式還有蘿蔔糕、蝦餃、燒賣等中式點心,即製pancake,沙津、雪糕和水果等。



帝苑的紅茶,不加糖也不感到苦澀,很好喝。

飽食一頓,與Winnie周街蹓達,買了這些戰利品。









過了一個非常愉快滿足的週末,下一次的帝苑下午茶,恐怕要等一段頗長時間了!

15 則留言:

  1. Winnie 很快便起程,要爭取共聚的時間啊!

    回覆刪除
  2. 甜品~~~老師麻麻地耶!

    叮噹作文~~~得唔得呀?

    回覆刪除
  3. 見到個 tiramisu 真係好 lovely!
    不如我地搵次打完波一齊食吖~~

    回覆刪除
  4. 意粉,
    我都係咁諗,但大小姐的farewell節目都好多!

    老師,
    呢本叮噹是Tomato Bookshop的二手書來的,以我的程度,睇呢啲小學一二年級嘅書就最啱,我唔係想學作文,係想用嚟練習讀解啫。我驚我唔keep住,所學的好快便還返畀先生。

    大頭仔,
    最正宗的tiramisu等緊你啦,仲使乜食香港制造嗰的呢!
    打波?好!睇吓我搶唔搶到場地先。

    回覆刪除
  5. 挺不錯啊,人多嗎?難訂座否?

    回覆刪除
  6. Wordy,
    Greenery 頗大,而且不是所有人都喜歡吃下午茶,所以人不太多,昨日我估約只有四、五十人而已!
    訂座不難,但好像不招待本地walk-in客,我上次也試過碰壁而回。

    回覆刪除
  7. 劉鄧, 我有呢個系列ge"讀解力がつく"喎, 上次去福岡時買, 都未睇過, 有興趣可以借去睇下.

    回覆刪除
  8. 好耐未著過高踭鞋,唔知著左仲識唔識得行!

    回覆刪除
  9. 今日父親節飛起左劉生!?
    日本比小朋友睇既書對我黎講極難睇,因通常無漢字...
    monchhichi(有無串錯?)winnie鐘意架?上年去沖繩勁多~

    回覆刪除
  10. 小彭,
    睇完呢本先問你借。(其實我驚睇唔明就真~)

    Maymay,
    兩對鞋是Winnie買過去返學的!
    她返學要著Suit,仲規定要著肉色絲襪!^_^

    Roy,
    是昨天的事。
    呢本我見有漢字,連漢字都加埋注音,咁咪買嚟試睇囉。
    我同Winnie都好鍾意Monchhichi,不過以前唔興限定版,所以無點買!昨日見美麗華商場間專賣店有好多好靚,咁咪買番兩個玩吓囉。

    回覆刪除
  11. 話 cova 總壇的 tiramisu 要成八歐羅,我都係食美心算吧喇!^o^

    回覆刪除
  12. 我一共有三本, 下次去日本如果有時間, 打算睇下100yen舊書店仲有無呢個系列... 買左返黎先算! ^^

    回覆刪除
  13. 呢輪潛哂水,只可以快立大家o的文章,但呢個部飛真係好吸引,不得不入黎打番兩隻字,正~

    回覆刪除
  14. 小彭,
    我在Tomato Bookshop買這本舊書,都只是27元,不過就唔齊囉。

    Lala,
    有時間你都去試吓啦,AE Card做緊85折,折後都喺$150,都算抵!

    回覆刪除