星期三, 4月 16, 2008

Joey Yung Concert 2008 part 2

機緣巧合下,與Winnie去了看容祖兒演唱會。



其實我不是太熟悉她的歌,聽了一晚,我認為她的慢歌唱起來比她的快歌好太多了!






數整晚最精彩的,還是那精心設計的舞台和令我眼花繚亂的舞台燈光效果!

8 則留言:

  1. 18 倍的魔力啊!
    容祖兒早幾年啲歌好啲
    依家的好悶
    又或者係因為我少聽歌喇。

    回覆刪除
  2. 正 ne !無介紹錯啦!
    今期選擇都有推介。

    回覆刪除
  3. 睇左成晚,好彩都有1樣野精彩!

    回覆刪除
  4. 我都幾鍾意佢..........D歌同把聲!

    回覆刪除
  5. 有d歌都ok呀, 不過未聽過佢唱live.

    回覆刪除
  6. 如果我話唔鍾意佢,會唔會俾人打呢呵~~

    回覆刪除
  7. 我去,全因為Joey把靚聲,但成晚佢唱慢歌所佔的時段,約只有半個鐘多啲啲~
    其餘時間,電子音樂經常地蓋過了她美妙的歌聲,佢有無唱甩咀,我完全聽唔到~~

    回覆刪除
  8. 我怕嘈,自從 Danny 離開之後已經好少去睇演唱會。

    回覆刪除