星期二, 7月 13, 2010

2010關東夏之旅 - Day 6 鎌倉、江之島

今天去鎌倉,買張全線通抵好多。


由橫浜落鎌倉要在大船轉車,但全程都只需大半小時而已,算近。


第一站,鶴岡八幡宮,由車站前往,可以行這條若宮大路,長長直路,足足行了十分鐘,行到氣咳。


本宮


源平池內的荷花


舞殿


很快便參觀完畢,順道逛逛旁邊的小町通手信街。


逛完街,見肚餓,我們在車站隨便找了一間食店吃午餐。

圖上的是玉子燒,小寶見做型趣怪,像極芝士蛋糕,叫來試吃。

飯後,我們乘坐江之島電鐵,到高德院看大彿。




之後再順道參觀長谷寺,走到門口,小寶見又是甚麼寺廟神社,大叫吃不消,不肯再花費買入場劵進內參觀,我只好在門外影張到此一遊照片吧!


居民在家門前種下的百合花。


回長谷車站乘車,下一站,江之島。






在江之島站下了車,要由車站走到島上,需時二十分鐘,走到江島神社的門口時,小寶已經筋疲力竭,再也不肯走上長長的梯級參觀。


我們只好走回車站,找地方休息。途中經過這間備屋珈琲店,依稀記得名字曾出現在旅遊書上,好歹都要試它一它。





再乘江之島電鐵到藤沢轉車回橫浜,今天的艱辛行程結束了!


回到橫浜,在街角找到了兩間大型的藥品店,小寶的精力又回來了!足足逛街多兩小時,我們才去吃晚餐。


晚餐選了鳥良,除了親子飯好吃外,雞翼我們都應該味道徧淡,其他的亦只是一般,大寶此時再懷念在名古屋吃到的幻之手羽先,要我找機會帶他再吃!

9 則留言:

  1. 長谷寺行上個山仔可以見到湘南海岸架!
    坐江之島電鉄要喺鎌倉高校前落下車睇下人滑浪同埋欣賞下個車站架!
    江之島上面好好行好多野睇架,係呢段樓梯辛苦少少咋,然後仲要跟手睇埋日落架!

    回覆刪除
  2. 若宮大路春天櫻花盛放,靚到暈 ~~~ :)

    睇黎小寶都有少少公主病 ~~~ @@

    回覆刪除
  3. 劉鄧下次唔駛咁辛苦度行程啦,齋去shopping咪得囉~^^

    個咖啡杯有蓋咁攪鬼嘅~~

    回覆刪除
  4. 遇到有興趣GE野就會有精力架啦!

    回覆刪除
  5. 幻之手羽先東京如新宿都有分店吖~~可以再去食過~~

    回覆刪除
  6. 睇黎行程又可以照抄咁喎~

    回覆刪除
  7. 大頭,
    咁行法都係留番畀你囉~
    好彩我唔係跟大頭團唧!

    Ah Ming,
    我依家都係!
    大家畀心機儲錢啦!

    意粉,
    我可以睇到櫻花的話就好囉~
    直情公主病到暈!
    因為有個人係身邊可以嗲。

    Maymay,
    杯朱古力黎,我地無飲咖啡。
    淨係shopping,咪悶死我!?

    小儀,
    對!見到自己心儀的,幾攰都有精神。

    薯嘜,
    昨晚去咗淺草橋嗰間,跟住仲行咗去隅田川放花火。

    萊少,
    睇黎你都係日本消費振興都喎。

    小彭,
    你未去過湘南線咩?

    回覆刪除