星期四, 7月 08, 2010

2010關東夏之旅 - Day 1 淺草橋

看完球賽,睡了個多小時,在嚴重睡眠不足下,到達機場。 用了半個小時辦理寄運行李手續,便入閘,走到貴賓候機室, 吃個免費早餐。


可是食物實在強差人意,揀來揀去,就只吃了這碗魚蛋米粉。


登機閘口是無雷公咁遠的68號,到埗時亦已夠鐘入閘了。


這班國泰航班機艙上沒有提供自選影院服務,既沒有電腦遊戲,連音樂頻道也不知道是甚麼原因而欠奉,超悶!斷斷續續地看了歲月神偷這套戲,我終於明白了雙彩虹的來由了!

航班準時到達成田空港。入境時,海關人員見我單身一人闖關,又經常赴日,便問長問短,行李過關時,更要我打開檢查,而且,關員的態度亦不太友善,真差勁。

順利趕上3:29分的京成特急,候車時,看到最新型號的Sky Liner試行在車站內經過。列車到達船橋後,再轉JR中央線去淺草橋站。


大半小時後,我已身在酒店房間內了!


房間外望,是正在興建中的Tokyo Sky Tree。


吃罷一個久違了的飯團做下午茶後,便出外到處逛。


這區很多我並不熟悉的老舖,有時間的話,真要好好利用互聯網來發掘。


經過商店見有各式各樣的花火在擺賣,想是因為這區接近隅田川花火大會會場的緣故吧!


在橫街內見到有流動賣菜車在擺賣,超得意!我雖然沒打算光顧,亦走上前參觀一番。


時間不早了,又到晚飯時間,這晚我吃了三定名店的特上天丼。


之後,便捧著滿滿的肚子回酒店休息去。

10 則留言:

  1. 係咪無咩見もも呀?
    日本語先生早兩星期番, 話無.
    同事啱啱, 話得好少又唔好食...

    回覆刪除
  2. 新嘅 skyliner 仲未啟用架?
    呢間酒店窗外面啲風景好靚喎
    cube hotel 可能會冇窗架
    有冇食乜野生果呀?

    回覆刪除
  3. 唯一令我會有興趣夏天去日本既就係花火大會,應該點都會去一次。:)

    回覆刪除
  4. 小彭,
    係呀!無乜點見到。
    睇吓聽日入山梨會唔會食到先。

    大頭仔,
    新skyliner要17/7先啟用。
    我住十三樓,呢頭又唔係咁多高樓大廈,所以風景唔錯。我個中醫要我戒生果,所以,我無特登去搵,不過,もも就點都會食番幾個ge~

    意枌,
    東京又無想像中咁熱,琴日最高氣溫都有成31度,但可能較香港乾燥又有風,我覺得比香港舒服。

    回覆刪除
  5. 唔係播, 我晚晚都見到momo, 有好味有普通~

    師姐, 花火大會會熱C人架~

    回覆刪除
  6. 劉太:咪話我話你,就算日本40℃你都會覺得比香港舒服啦 ~~ :p

    師弟:幾熱都好,一生點都要去一次既 ~~~ *_^

    回覆刪除
  7. 我最想睇既係長岡の花火 ~~~ :)

    http://ja.wikipedia.org/wiki/%E9%95%B7%E5%B2%A1%E3%81%BE%E3%81%A4%E3%82%8A

    回覆刪除
  8. 劉太:momo濕熱,要聽醫師話,唔巧吃貢多呀,吃十個好喇~^o^

    回覆刪除
  9. 我曾經買過三定的便當係街邊進食,但幾好咪喎~~

    另外,東京其實真係有很多事物值得我地去發掘

    回覆刪除
  10. 師姐,
    畀你拆穿我添!^^
    長岡好吖!出年諗吓佢啦。新澙的夏天,應該唔會太熱啫。

    Maymay,
    知道我唔買啦!
    睇完你個留言,搞到我唔敢食添~

    薯嘜,
    咁下次你就淨係留係東京七日算囉。

    回覆刪除