星期六, 7月 10, 2010

2010關東夏之旅 - Day 3 河口湖、忍野八海

晨早四點幾,已見太陽伯伯爬上來開工,真是個好兆頭。


今天打算在富士山下,作一天遊客,所以我買了這種河口湖・山中湖セレクトフリーきっぷ兩天劵。



這種車票可以坐只在土、休二日運行的ホリデー快速河口湖号,直達河口湖及富士吉田等站,不用在大月轉車,蠻方便。


列車過了大月,在富士急行的路軌行走,ふじさん整個出現在我們的車窗外,非常清晰。


在富士吉田站下了車,坐上10:35分開出的ふじっ湖,很快便來到忍野八海,算是還了心願吧!






遊覽期間,抬頭望向ふじさん,大霧將他半邊面掩蓋了。


遊覽完忍野八海,打算乘巴士回富士吉田站轉火車可河口湖,可惜巴士誤點,到車站時,火車已開出,下一班車要在大半個小時之後。還好,車站旁有百貨公司和新鮮館可消磨時間,饞嘴的我當然選擇鑽入新鮮館逛逛啦!
買了這兩個醫肚,炸物是竹輪卷,非常好吃!


下午一時多,終於到達河口湖車站。車站和我幾年前到過時,明顯不同,顯然是翻新過了。


跳上レトロバス,付費買了一張兩天劵,第一站,八木崎公司薰衣草祭。
成個祭典活像嘉年華會,有食、有買,有啤酒節,


有音樂表演,


及魔術表演,


可以一家大小來消磨一天,難怪遊人不絕,附近街道非常擠壓。

薰衣草已是開到荼靡。


我玩得很開心呢!


下一站,西湖いやしの里根場



在這裏居然遇上了一團香港旅行團。


我最喜歡這裏的茅屋,和附近的綠很融洽。


屋內的佈置。


來這裏是為了這張相,又還了一個心願!希望可以儲多一張冬天的!


是時候和ふじさん說再見了!


坐車回河口湖,己是四時多,我還沒吃午餐啊!
幸好這間ほうとう不動 還在營業。


麵是即叫即煮,所以等了很久。


我嫌這種粗身烏冬太硬,不太喜歡, 湯頭則是加了味噌煮成的,總括而言,吃過便算,不會專誠光顧。


見時間已晚,回程便補錢坐了兩程特急,晚上七時多,人已在新宿街頭。


星期六晚的新宿街頭,人來人往,人多得令我頭痛。見很多食肆也大排長龍,唯有轉進伊勢円的食品部,買外賣回酒店,橫豎也不太肚餓。
居然給我找到這個淺草今半便當,可算是意料之外吧!

5 則留言:

  1. 名滿天下的淺草今半牛玉便當你都識揀,果然係日遊界團長!識貨!

    回覆刪除
  2. 四點幾就醒左?掛住大中小寶呀?

    即日來回富士五湖都幾趕車費唔平,計過數買兩日券抵d?

    今日既景點,冬天去會超正呀~

    回覆刪除
  3. 係囉,咁早起身,唔怪得話辛苦過番工啦 ~~~ :)

    回覆刪除
  4. 一家團聚囉呵~

    ふじさん都係要有雪至靚仔~

    回覆刪除
  5. 薯嘜哥,
    我咁鍾意食牛肉,呢啲老店又點會唔識吖!
    畀我見到仲點會放過佢。

    萊少,
    係醒咗,影咗張相,跟住又瞓過咁囉。始終唔係自己張床,無話一覺瞓天光ge。
    單程由新宿到河口湖,唔坐特急都要約2300円,買張pass就賺咗張觀光巴士一日劵。搭巴士來回都3400円,加埋都係買pass抵啲。有想過係河口湖住番晚,但一個人,住溫泉區我怕黑囉!諗諗吓都係即日來回算數。
    希望我可以儲埋冬天個印仔啦。

    意粉,
    係啦!
    啱啱先返到酒店,乜都未執,今晚又要睇波。
    依家超頭痛。

    大頭仔,
    富士五湖都幾好玩架!你不如冬天去番轉啦!
    今日下午接咗團喇,係綠色窗口排大隊買N'ex Special Pass,見到好多香港人,自己又唔做功課,係咁係到問的職員問題,後面成廿人排隊,阻住人家時間。

    回覆刪除