星期一, 5月 24, 2010

拉雜談

佛誕假期,晚餐幫襯荃灣和民,等食期間在枱上發現了這張意見表, 研究了很久,才估到大概意思,然而,已勝過飯桌上的每一位。哈哈!


無間斷地吃了一個月中藥,荷包固然輕了,頭和身體也一下子輕鬆了!雖然同學們並不認同吃濃縮中藥,但如果要我每天無間斷地煲中藥的話,我一定沒這個恒心!


請猜一下這兩個中號馬鈴薯要多少錢?


以我數十年賣餸經驗,付款時估計約需四、五塊港幣吧!
賣菜的:「七蚊!」
「吓!幾多錢話?」我以為自己聽錯。
「亞姐,你梗係好耐無買過薯仔喇!加晒價喇!七蚊一斤,加咗成十日有多,依家乜都畀大陸搶貴晒!」
通脹已悄悄地降臨,要在買餸錢處打斧頭將會越來越難了!

22 則留言:

  1. 老公的高見終於有人和應啦!

    他今年一直說大陸現在有錢,食物內銷都有價有市,不用靠外銷,所以會把價格搶高...

    食物真係貴左,食店不加價就把份量減少,好在年紀大了食量下降 ^^

    回覆刪除
  2. 劉鄧日文愈來愈叻呀~^^

    我食中藥會嘔架~@@

    果兩個薯仔有一斤重咩?

    回覆刪除
  3. 今晚返娘家之前買了兩個正常 size 嘅節瓜,哥仔收咗我 $7.5,係唔係都係貴呀?

    其實我都想去睇下中醫~

    回覆刪除
  4. 睇中醫好,不過我都飲唔到磨粉既湯藥,寧願日日去醫師度飲代煎既 ~~

    對價格極無 idea 既我都覺得啲食材貴左巧多,好彩依家我食少左好多唧 ~~ 阿 Q 得我吖 ~~~ :p

    樓上:買節瓜番娘家加食送?唔係化?

    回覆刪除
  5. 小頭,
    做食其實真係好難,即使賺到錢,都會被業主眼紅而分一杯羹,如果是財雄勢大的集團,當然有議價的能力啦,小店就......

    Maymay,
    話晒都讀過兩年書。^b^
    其實邊有一斤重吖,我見佢咁講仲邊敢出聲,速速畀錢走人啦。
    我其實都唔鍾意飲中藥,但要調理身體的話,中藥係唯一選擇,依家飲到慣咗囉。

    帥哥,
    節瓜應該$6一斤度啦!
    我唔知你嗰兩個節瓜有幾重。
    你咳成咁,睇完西醫先睇中醫啦。

    回覆刪除
  6. 師姐,
    我返工呢度幾個中醫都唔係咁夾我,所以,無得搵人代煎。
    米貴、油加、糖加,依家連綠豆、芽菜、蒜頭都以倍數加價,可憐那些升斗小民。

    回覆刪除
  7. 去快餐店食個午餐加杯野都要成40蚊,又難食喎, 把幾火.
    依家十蚊一斤菜都好平常架咋!
    有彩我吾洗買稯過節啫.

    回覆刪除
  8. 街市行情: 節瓜$9-12/斤(紅磡街市)
    我吞唔吞到中藥呢? 藥粉開水就一定唔得.

    回覆刪除
  9. 通脹又殺到,股要又唔生性,難搞~~~

    回覆刪除
  10. 娘親太節儉得佢地自己食飯嘅話唔會買好多餸
    咁我叫做買多啲餸菜畀佢地自己煮嚟食希望佢地可以吸收多啲營養囉~

    紅磡街市節瓜要$9-12一斤咪好貴?原來呢區咁高消費架~

    回覆刪除
  11. 帥哥:要番去多啲,監督住佢地食至得呢 ~~~

    回覆刪除
  12. 小儀,
    係啦!收貴咗但一樣係咁難食,就係人都癲!
    連芽菜都要十蚊一斤,以前話菜貴就食芽菜啦,依家唔知食乜嘢代替呢?

    小彭,
    係要加熱水攪渾黎飲架,我初初都覺得好難飲,但飲飲吓就習慣咗,仲覺得好好味添~

    薯仔,
    最激氣係,當係低位撈貨,點知隻隻都升十個八個巴仙,自己揀嗰隻就原地踏步。超沮喪~

    大頭,
    紅磡喎~
    你知唔知黃埔區幾錢呎唧~

    回覆刪除
  13. 報告: 天水圍某街市今日節瓜九蚊斤, 仲有, 白豆14蚊斤, 係米傻左.

    回覆刪除
  14. 咁ge價錢,計埋人工,出街食抵啲喎~

    回覆刪除
  15. 唔怪得啲姊妹尋晚咁早番晒屋企 ~~~ :p

    回覆刪除
  16. 師姐,
    踐地雷呀~之後想轉場去賣豬仔,點知傾盆大雨,行不得!連個天都唔想我地增肥啩,咁咪惟有衝去最近個地鐵站返歸囉!

    回覆刪除
  17. 果間野真係咁差?咁發起人咪要受靶?哈哈 ~~~

    回覆刪除
  18. 有人影咗相,唔知會唔會出post呢。
    我個人認為:
    燒肉:仲話係招牌貨,得塊皮脆,肉本身無乜味,而且望落去好似唔係燒出黎ge。
    招牌必食生炒骨,唔酸無糖醋味,醬汁多到可以撈飯,外皮一啲都唔脆,我敢講我整得仲好過佢。
    六碟餸,係得碟雞叫做有水準,其他的,唔食完全無損失。
    發起人成晚都唔敢點出聲,費事成箭靶!

    回覆刪除
  19. 會出會出,不過依幾日要交assignment,要d時間...

    乜芽菜$10一斤?我仲以為$2搞掂添......

    回覆刪除
  20. 唔好食啫,開心咪得囉~^^

    萊萊真係唔知米貴呀~

    回覆刪除
  21. 萊少,
    兩蚊??
    你講笑架咋~
    元朗個街市,連買紮蔥都要兩蚊~

    回覆刪除
  22. $10斤咁貴駛鬼食芽菜咩~

    蔥邊駛錢, 買菜"搭"埋架嘛~

    回覆刪除