星期日, 5月 02, 2010

悉尼見聞錄 - Pancakes On The Rocks

妹妹說要帶我去吃Pancake做晚餐,嚇了我一跳!
這間餐廳可算是悉尼的其中一間人氣店,不設訂座,食客要光顧便要預早在門口排隊等入座,當日我們也排了兩層樓梯長的隊等光顧。



CAESAR SALAD 好吃



POTATO AU GRATIN 好吃



CHICKEN AND BACON PIZZA 一般



PORK RIBS 好好吃



DEVILS DELIGHT PANCAKES 非常好吃!

妹妹說,這間分店最有水準,而Darling Harbour分店就比這間差了一點。
THE ROCKS
4 Hickson Rd, The Rocks, Sydney
Trading Hours: 24 HOURS, 7 DAYS A WEEK
Phone: 02 9247 6371 Fax: 02 9252 2900
Email: therocks@pancakesontherocks.com.au

10 則留言:

  1. 呢間我有去過 )))))

    呢間開到幾夜(定係 24hr?忘了),是少數考完試去鬆番下又懶係傾心事的地方...

    those were the days 呀!

    回覆刪除
  2. 超級超級超級懷念呀 ~~~~

    以前讀 Uni 經常都出去食 pancakes 坐通頂 !!! 因為難得佢係開 24hrs.

    仲記得食過 All you can eat pancakes, 真係食到想嘔.

    Jackson

    回覆刪除
  3. 成日掛住食 ~ :P 幾時 po 妹妹畢業典禮既見聞呀?

    回覆刪除
  4. 小頭,
    係24小時架~
    同邊個去傾心事傾到天昏地暗呀??

    lala,
    嘩?!
    唔明白ge都係唔明囉!

    Jackson,
    你唔係超級超級超級掛住三余庵咩? 哈哈~~
    All you can eat pancakes, 後生時我都會試吓ge,依家,無呢種戰鬥力囉。

    意粉"師姐",
    呢排又懶又忙,睇下今晚有無時間先~

    回覆刪除
  5. 我覺得樣樣都好好食呀!好肚餓呀依家~

    回覆刪除
  6. PANCAKE配d咸味野, 我未接受得到囉!

    回覆刪除
  7. 那時大部份時間都是和教會的弟兄姊妹一齊事奉、玩、傾心事,回想那個年紀,真是小事化大無病呻吟...

    不過個個後生都係傻裡傻氣也少不免為賦新詞強說愁。

    真的勾起了很多封了塵的回憶呢!

    回覆刪除
  8. 大頭,
    成日掛住食,你越黎越......

    lala,
    京都的美食咪仲令人垂涎?!

    小彭,
    我都無訂鹹pancake,嗰塊係薯餅黎~

    小頭,
    仲乜呢排咁多想當年ge ?

    回覆刪除