星期日, 12月 16, 2007

好食懶非

今天奉行休息日,除了食和睡覺外,我甚麼也沒做過!
午後,更吃了一個既平宜又精彩的下午茶,大樂。


芝士吞拿魚焗薯殼伴沙律,現叫現做,所以等了差不多二十分鐘,但等這麼久,我認為非常值得。


鮮茄汁雜腸炒意粉,意粉非常彈牙,汁亦不太多,精彩。


套餐附送熱飲,我揀了一杯熱朱古力,但味道不過爾爾。


見櫉櫃內有幾款精緻的芝士蛋糕,便加點了這件提拉米穌。Winnie說得對!正宗的提拉米穌是會濕淋淋的,怎會像這件般可以切口精美挺身的。下次都是專心食意粉算吧!

晚上娘家提早做冬,今年反傳統,媽媽居然要吃火窩,真是人越老越精靈了!




姐姐一向都沒耐性吃這種要慢慢等、慢慢嘆的菜色,一坐下便烏冬、公仔麵往肚內塞,一輪衝鋒,連我第一杯啤酒也沒喝完,她便已棄械投降了。

9 則留言:

  1. 係喇,件 tiramisu 似朱古力蛋糕多啲!
    大時大節多數要提早食飯,不過今年我地會正日至過冬。

    回覆刪除
  2. 我試過年初一回娘家吃打邊爐,今年做冬將會是 BBQ buffet。

    回覆刪除
  3. 小妹天天都好食懶非o架, 來緊的日子有好多餐打邊爐, 仲唔肥死?!

    回覆刪除
  4. 原來記錯左,做冬係外賣盆菜 & 壽司,聖誕前夕先係 BBQ Buffet。

    回覆刪除
  5. "芝士吞拿魚焗薯殼伴沙律"絕對好味!我去美式酒吧飲野必叫焗薯皮!

    回覆刪除
  6. 小妹你真幸福!

    意粉,
    你個聖誕假期真是節目豐富!

    大頭仔,
    我夫家十年如一,做節一定做正日,而且一定要在家裏煮飯過節,有時啲老人家真固執。

    Rempei,
    你重見天日,蒲頭喇!^b^

    回覆刪除
  7. 尋晚做左冬啦,都係打邊爐~

    回覆刪除
  8. 因為老公的姪女從法國回來,所以提前於上個星期三做節,在旺角好彩酒樓叫了一隻招牌燒鵝,勁好味,姪女還說要買一隻帶回法國呢~

    回覆刪除