星期三, 12月 12, 2007

這星期工作上遇上阻滯,為了一個仙,被打慣官腔的公僕玩殘,忟得我幾乎想撼頭埋牆。
黑如墨斗,期望這一大片紅,為我沖喜!




原來聖誕花除了有大火紅色的外,還有這種含蓄的淡暗紅色,頗特別!

20 則留言:

  1. 哎呀,爭1仙唔平呀?

    回覆刪除
  2. 唔平的話,便是我的問題啦;是他們電腦出錯,撥款多了一仙,搞了幾年,都唔肯扣走!終於前年埋年結後,教署看到便打電話來罵我,我便乘機請教她如何處理,之後便跟足她的指示搬走那一仙,以為從此相安無事啦!點知,今年教署核數組轉了人,她推翻之前其同事所提供的處理方法,仲話我唔應該咁樣撥走嗰一仙,真是官字兩個口!畀人玩死!

    回覆刪除
  3. 聖誕花除左紅色,我曾經種過既仲有白色同綠色。

    回覆刪除
  4. 有冤無路訴喎......

    我聽日會去某小學,個會計竟然連續兩年唔平TB,吹帳!

    回覆刪除
  5. Ellen,
    無得點打算,等佢地寄封observation letter來,睇睇講乜先,衰起想來,可能要校監回信解話添!

    意粉,
    白色的聖誕花我都見過,但綠色嘅就無喇!

    萊少,
    雖然我地呢行的數又多又濕碎,但都無理由會咁大劑o架?我地通常個個月尾埋完數,都會夾一次個TB平唔平o架喎,嗰位會計究竟有無cert.o架?難道佢地仲做緊最原始嘅手帳入數?

    回覆刪除
  6. 同我啲紅葉有得 fight 喎!早兩年也趁熱鬧買了一盆聖誕花過節,氣氛幾好架!
    唔好咁勞氣喇,諗吓兩個禮拜之後今晚做緊乜?執行李走人呀!^t^

    回覆刪除
  7. 我就喺想有覺好瞓,所以先寫出來!呻完咪無嘢囉,工一定會繼續返,唔喺邊有閒錢去日本醫病唧。

    回覆刪除
  8. 以前學會計唔係話將D唔平o既數擺落suspense account, 咁就整到佢平咪得o既咩。

    回覆刪除
  9. 以前用人手入賬,每個月埋數淨係平數都可能搞幾日,依家用電腦,仲邊有唔平既 TB?

    回覆刪除
  10. 好野,劉鄧呻完無野囉~

    果個會計係用excel worksheet加加減減,唔平又唔check(可能三年抱兩好忙啦,依幾日仲係放緊產假),就由佢大安旨意等我去逐個account搵,再者d grant用剩又跟唔足晒circular做,搞到年年都俾EDB話有野錯要改........

    回覆刪除
  11. Galaxy,
    擺落Suspense Account只是權宜之計,點都要搞番掂條數。

    意粉,
    我估我依家都唔識用人手入賬囉。

    Roy,
    睇嚟你仲慘過我,分分鐘你要搞幾日,一於收佢地貴啲啦!

    回覆刪除
  12. 搞幾日就實架喇,收貴d當然想啦,但係咪有budget限架?

    回覆刪除
  13. 有budget都可以唔跟啫!最緊要是價低者得。其實佢地有無事前搵定報價呢?

    回覆刪除
  14. 依幾日 auditor 都黎左做 audit,不過一般唔會 cause trouble 既。

    回覆刪除
  15. 劉鄧:唔好咁勞氣啦,一於做軟皮蛇,當核數人員唱歌囉~~

    萊少:TB唔平又確係離譜,果位準媽咪好唔負責任喎!

    我右手肩周炎都係拜以前人手入帳所賜~~

    回覆刪除
  16. 意粉,
    順順利利就好!

    Maymay,
    我搵個地方呻吓啫!佢地喺官,兩個口,我點敢放軟手腳唧。

    回覆刪除
  17. 係呀,做官嘅好惡架,唔好蝦架!^t^

    回覆刪除