星期五, 7月 29, 2011

人氣沸騰的札幌

一條令大寶狂踏油門的高速公路,


帶我從童話國度,回到現實。




亦是時候,同這輛只行了305公里的March說再見。


お疲れ様でした。


還了車,正遲疑怎樣回到車站去,卻給我們發現了這間曾在帶広光顧過的食店,有緣啊!


十年沒見,你們好嗎?




沒變的,還有這條狸小路,手信店舖內同樣是塞滿了中、港、台同胞。


又給我發現了一風堂。哈哈,果然,有緣的話,一定可以再相見。


白丸


赤丸

但,是否蔥太多了一點呢 ?

吃這麵,我們便向豊平川出發。



璀璨的花火,很美很美。




真希望時光可以停留在那一刻!

9 則留言:

  1. 上面果碗至係赤丸, 你吾好呃我.
    北海道真係邊樹都有靚景.
    你有冇著和服?!

    回覆刪除
  2. 小儀姐,
    我又擺錯位嘞~
    梗係無著和服啦!未得死黎熱過咩~
    富良野日日都成30度呀,曬到吖~
    我今次連溫泉旅館件浴衣都無著過添~

    回覆刪除
  3. 香港間一風堂都開咗喇!

    Winnie

    回覆刪除
  4. 妹妹,
    我知道!有幾位網友都去試咗囉~

    師姐,
    係的花火本身好靚啫~
    最壓軸個花火仲靚,簡直歎為觀止,可惜我地已經好攰,無再影落去!

    回覆刪除
  5. 我當年都有喺豊平川睇花火
    真係好興奮啊!

    回覆刪除
  6. d花好靚呀~
    305公里唔係行左好多喎~
    據聞香港間一風堂排到癩呀,唔知幾時有機會試到呢...

    回覆刪除
  7. 大頭仔,
    係呀!估唔到會咁有氣氛,啲花火又靚!

    Roy,
    我講唔清楚,取車時,架車只得行咗305里,還車時,係1503公里。
    啲花真係好靚,而且,富良野比我想像中少人,所以,影相都好舒服。

    回覆刪除
  8. 睇完你碗麵又心思思想去一風堂添~
    仲未有機會去參加夏天嘅花火大會, 唉~

    回覆刪除