星期四, 4月 15, 2010

被偷走的人生

近幾年很少看小說,尤其是翻譯小說,但當聽到身邊的同事不約而同地說,看這本書就像中了魔咒一樣,才翻過了第一頁,就無法停下來,一直要追到最後一頁為止,好奇心使我也來湊熱鬧,排隊借閱。今天,書終於到手了,我亦像其他人一樣,廢寢忘餐地追看下去,閱後的結論是,果然是一本內容離奇,佈局精心的作品,誠意向大家推介。

8 則留言:

  1. 睇多啲書好事呀!
    不過我睇太多字嘅書會頭痛同埋眼瞓架~

    回覆刪除
  2. 呢本得二百幾頁,啲字又大隻,好快就睇完。

    回覆刪除
  3. 等我去完旅行返來,去圖書館借來看下先~

    回覆刪除
  4. 近年無論睇咩書,唔駛兩頁已經瞓著,如果睇雜誌可以睇多幾頁既 ~~

    回覆刪除
  5. Maymay,
    如果你借唔到,到時問吓我啦!
    我幫你係學校圖書館排隊借。

    老師,
    絕對唔係恐佈野。故事大綱可參考這個。
    http://www.tarabookstore.com/.sc/ms/dd/%B7s%AE%D1%B1%C0%C2%CB/8272/%B3Q%B0%BD%A8%AB%AA%BA%A4H%A5%CD%20

    師姐,
    我都同你一樣,近年都無乜興趣去睇書,但呢本又真係幾有故事性架喎!我估遲啲個故事會被人搬上銀幕,你到時就可以欣賞了。

    回覆刪除
  6. 旅遊溜溜步~~~呢類書一定唔會睇兩頁就已經瞓著囉!

    回覆刪除
  7. 我的人生亦被忙碌的工作偷走了~~嗚~~嗚~~

    回覆刪除