星期三, 4月 14, 2010

好人好事

假期前,午膳期間,在學校附近的體運城買了個輕便旅行袋,付款時以Citi Bank信用卡結賬,負責收銀的哥兒,可能是位新手,我等了數分鐘才領回付款存根,又再等多一會兒,才怱怱取回剛編印的購物單據,趕回去上班,就這樣,我大意地將那張信用卡留在店裏。更驚險是,我一直未察覺銀包裏少了一張卡。直至假期後的第一天,因為劉生的信用卡到期要付年費,令我想起這張亦於這個月到期要付年費,想著要打電話到卡務中心申請豁免時,才發覺卡已不翼而飛!初初還擔心是自己遺留了在家,但越想越不對勁,惟有硬著頭皮打去卡務中心查詢是否有不明簽賬項目存在,這時,才獲職員告知,原來店員在事發那天已代我致電到卡務中心鎖卡。昨天,收到銀行重新簽發的另一張信用卡,方才知道這卡獲批了六位數字的簽賬額,真的抹一把汗!今天,我專程送了一盒巧克力到店裏去!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

復活節公眾假期裏,學校就本應只得看更上班,一對夫婦帶著一對剛獲批單程證來港的女兒到學校敲門問學位,碰巧副校長亦回校執拾案頭工作,因緣際會,接見了他們,結果,這對鄧氏姊妹便打破了本校廿八年來學期中從不收錄插班生的傳統,在學年快將完結前獲取錄入學,她們真個是「出路遇貴人」了!

10 則留言:

  1. 咁唔小心呀!
    我以前會打去卡公司叫佢地調低我個信用額,一來根本用唔晒,二來算是個保障~
    四圍搵學校都幾傷神啊!
    我啲澳元都返咗家鄉喇~ :p

    回覆刪除
  2. 我記得初初攞張卡時無批咁多架~
    呢個時間黎插班,邊會有學校收吖!係副校長專登做就啫!佢要冒畀人鬧之險架。
    你好似好多嘢都返到家鄉喎!咁你自己又幾時回鄉呢?

    回覆刪除
  3. 我 D AUD 由風暴海嘯前 keep 到依家, 終於見家鄉.........

    回覆刪除
  4. 依家至返到家鄉嘅澳元
    一定係海嘯前價,嗚~~
    放唔放咗佢好呢?
    不過都賺唔到返家鄉嘅機票

    回覆刪除
  5. 依啲咪緣份囉 ~~ 副校長一念之仁分分鐘造就一對傑出既年青人 ~~~

    回覆刪除
  6. Jackson,
    我估澳元都仲有少少上升空間添~
    希望我估得啱啦!

    大頭仔,
    第二度賺番張機票咪一樣!!

    意粉,
    我呢個副校長真係好人一個!所以上次我弄喊佢,我都有啲內疚。因為唔係佢話收就可以收,佢要問晒所有有關人仕同校長,再幫對小姊妹到教育局登記辦註冊手續,然後仲有好多跟進工作,例如要開會討論前兩次缺考的分數如何轉換等等,而且家姐插班中三,仲要幫佢搞埋初中評核試成績報分。

    回覆刪除
  7. 拾幾年前唔見左張AE(簽帳額係十萬),仲要係成個禮拜先發覺,又撞正農曆年假,嚇到鼻哥都冇肉,報左警,幾晚瞓唔著,放完假打電話去最後幫趁過嘅舖頭問下,原來真係漏左响人地度,好在店員老實,如果唔係就大鑊!

    回覆刪除
  8. Maymay,
    我就係係臨上機那一個早上先發覺,如果搵唔到原因,真係去玩都去得唔安樂。

    回覆刪除
  9. 嘩, 你D咭多到連自己都吾記得. 勁呀! ^^

    回覆刪除
  10. 阿副校真係巧巧人喎,定係佢同果兩姊妹特別有緣呢~

    回覆刪除