星期日, 1月 31, 2010

執櫃桶

挨年近晚,要去舊迎新,假期便留在家執拾,看看有甚麼可以丟掉。
偶然給我在床頭櫃的櫃桶內發現了一堆紙張,這堆紙內有:

如果這是日元的話,我會更高興。


第一次自遊行在東京上野留宿的民宿


零二年的日元匯價居然是0.059,何時才可以回到從前呢!


從前跟團時導遊派發的常用日語貓紙。


勢估不到,東橫Inn雙人房的價格是以前貴過現在!

15 則留言:

  1. 如果依家有 0.059
    我個個禮拜都走轉呀!

    回覆刪除
  2. 走轉咩先?好心咪下巴輕輕啦!

    有好多野執左出黎都唔捨得丟呢 ~~~

    回覆刪除
  3. 睇怕你呢個櫃桶都執左好耐~~^o^

    回覆刪除
  4. 依家係 1.5x
    你當年都幾狠, 一次過 300,000yen!

    回覆刪除
  5. 你都真係好長情喎, 垃圾都留咁耐.

    回覆刪除
  6. Jackson,
    我係幫其餘兩個團友兌埋。
    睇番個passport,呢次係第一次自遊行,去咗六日北海道,咁多啲錢係身個人會定啲ge~

    回覆刪除
  7. Joeyee,
    我當個櫃桶係時間囊。

    Maymay,
    有時睇番啲舊嘢都幾得意!
    睇吓執吓,都用咗成個鐘。

    意粉,
    個帥哥成日都係口up up,當秘笈架啦!
    信佢就蛇都死!

    回覆刪除
  8. Hotel福屋 ... 想當年我第一次去東京係住上野日光館,真係光陰似箭,當年東京都仲幾乾淨,o的人都好友善,令人好嚮往.

    回覆刪除
  9. Hotel福屋 ... 想當年我第一次去東京係住池袋之家,真係光陰似箭,當年東京都仲幾乾淨,o的人都好友善,令人好嚮往.不過依家都仲係.

    回覆刪除
  10. lala,
    依家想感受那種友善,就要去的比較鄉下ge地方囉~
    以前邊有咁多資訊,知道有東橫Inn、super hotel吖~

    大頭仔,
    依家ge東京,都要係睇下好唔好彩撞唔撞到囉!

    回覆刪除
  11. 我個時間囊隨身架!
    即係我可以拎出東日本火車証(已過期)啦, 收據啦, yen都有架...

    回覆刪除
  12. 小彭,
    你忙到連手袋都無時間執呀?
    定係你諗住一揪起條根就即刻飛番轉東瀛?

    回覆刪除
  13. 我家姐、外家揸fit人,入咗廠呀!
    佢無端端手腫腳腫,入咗醫院住咗三日都驗唔到係乜事,我日日收工就要趕去探佢,好攰!好彩依家出咗院,今晚有覺好瞓!

    回覆刪除