星期五, 4月 29, 2011

どこにいる

畀GPS點;畀的士司機點;呢度完全唔似我以前返開個鄉下。只有這些道之駅先可以畀番少少感覺畀我,但都係搵人笨嘅!居然貴過晒旅遊區足足一成有多,乜唔係應該度度都一樣價錢架咩?!唉~~

16 則留言:

  1. 有人同我講呢度似台灣, 又最近有人話似芭堤雅... 所以無咩必要都唔去囉! 不過又有人話玩得好開心嘅... 開開心心享受假期啦!

    回覆刪除
  2. 好好享受,發掘佢嘅優點囉~^^

    回覆刪除
  3. 可以去日本就是好,都算一解鄉愁呃!

    回覆刪除
  4. 師姐,
    對!迫大寶攞了兩天假幫我做司機。

    萊少,
    我覺得國際通似布吉多啲,夏威夷未去過,唔知似唔似。

    小儀,
    個地點係大寶揀架!
    佢不嬲都鍾意陽光海灘,成日想去我同佢去泰國。

    小彭,
    昨晚我終於係沖繩搵到個區係非常日本架嘞,啲係日本渡假感覺返晒黎。
    係四月頭之前,我個想法都同你一樣,從來無考慮過自己會去Okinawa,自己諗番都覺得好不可思議。

    師妹,
    優點咪係,可以用英文溝通囉,仲有就係,佢的海灘係超靚,啲水超清澈。

    大頭帥哥,
    盛惠千五円!仲要寫明有部份菠蘿由台灣進口,你話我會唔會咁唔知「訂」吖!

    薯嘜,
    係囉!見到周圍都係日文招牌,都唔錯嘞。

    小妹,
    其實我想去大阪、北海道,又或者九州多啲,但係一路都畀身邊ge人阻止,我家姐連我同開嗰隻日本洗頭水,都叫我唔好再買黎用,你話佢知我要去日本,實擔心死!今次我都係話佢聽,係去台灣上面咋~

    回覆刪除
  5. Jackson,
    Okinawa對我黎講,都應該係只此一次囉~

    回覆刪除
  6. 即使我夏天去, 都係一次就夠....

    回覆刪除