星期日, 1月 02, 2011

26/12/2010呢日做咗啲乜 (宮島、彌山)

今天的目的地只有一個。

很久不見了,你們好嗎? 很掛念你們啊!



今天天氣真的很冷!縱然是星期天,遊人卻少得可憐。


大聖院


拾級而上,手不斷地轉動著經輪,希望能將塵世上的一切煩惱,逐一轉走。


走到御成門外,千畳閣與五重塔就在對面。


觀音堂


參觀完畢,如果由大聖院側的山路一直向山上走的話,可以登上彌山山頂。但若只是單身一人的話,還是坐吊車較安全。







由大聖院走到紅葉谷駅吊車站,需時十分鐘,途中會經過紅葉谷公園這個賞楓名所。
這是もみじ橋


付上1800円,買了一張往復車票,坐上這種小型吊車到かや谷駅去。




車外的景色非常幽美。


轉坐另一款較大型的吊車到獅子岩駅,


走出車站, 攀上獅子岩展望台 ,我即時目瞪口呆!


すごい~~
山上很冷很冷,但我卻毫不理會已冷得發僵的雙手,拼命地用相機將此時這刻留住。然而,以我這一年級生的攝影技巧,又豈能將她的美態完全顯露於相片中呢!










能站在這裏,飽覽著瀬戸内海的壯麗景色,這一刻的我,完全被感動了! 繁瑣的工作、惱人的家長投訴、難纏的同事,一切一切,對我而言已變得非常渺小了!

11 則留言:

  1. 原來宮島有得登纜車上山架
    咁可以再去過喎呢度~

    回覆刪除
  2. 係呀!
    我都意猶未盡,不排除係不久將來,會去第三次!希望可以偷到時間,係紅葉盛開的季節去一次就perfect囉!

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意高的地方, 遠望大地真係身心舒暢架!

    回覆刪除
  4. 上次行足半日到天黑, 都未有時間上山.

    回覆刪除
  5. Joeyee,
    遠望大地,不見天際,個感覺真係好正!

    Jackson,
    下次再去過!
    話時話,今次係廣島搵到間好正ge鰻魚飯,絕對值得為此去一次!

    Maymay,
    1800円係來回。
    其實可以考慮用1000円坐上山,跟住慢慢行落山!咁就唔使咁辛苦啦。

    回覆刪除
  6. 廣島我就唔清楚, 宮島的上野商店我就食過, 真係唔錯, 彈牙的口感一流.

    回覆刪除
  7. 咪就係呢間囉~
    我足足等咗一個鐘先食到~
    好少用白燒都整得咁好食,諗起都流口水~
    乜碼頭個位唔係屬於廣島咩~

    回覆刪除
  8. 正確應該係広島県的宮島口,我好似等咗 30mins.

    無法啦~ 又多人, 佢又係每 30mins 整一批的.

    回覆刪除
  9. 要等咗一個鐘先食到個飯,嘩,等食時有咩做呀?

    回覆刪除
  10. Jackson,
    等一個鐘,我都覺得值得!
    下次我都會等。

    Rempei,
    間舖頭放咗好多溜溜步、旅遊、飲食雜誌係度畀我地任睇。

    回覆刪除