星期四, 2月 18, 2010

劉師奶過年

年卅十晚奶奶家的團年飯,買、洗、切由我一手包辦。

那條元朗楊氏烏頭魚,果然名不虛傳,一點淡水魚的泥味也沒有,奶奶吃得開懷!

飯後吃過湯丸,一家人團團圓圓。


大年初一,早上到伯娘及四叔家拜過年後,便回娘家。
東海堂芒果流沙蛋糕作下午茶,正!


晚飯是齋盤菜加pizza crossover,我的媽媽真的緊貼潮流。


年初二開年飯,食客三十,大廚只得我一個,做到損手腳攰之餘,在麻雀檯上亦要損手而回,嗚嗚~~


年初三,妹妹要上班,劉公館廚房亦要因此而開市。


年初四,小學同學臨急臨忙約團拜,居然又可以約齊人及找到地方落腳,果然效率奇高。



幾十年好友相聚吃飯,食物的質數已輪為次要,席上談談笑笑,說起兒時總總笑話,個個人仰馬翻!之後還有股壇名燈發放庚寅年貼士,大樂!

14 則留言:

  1. 簡直有超能力啊!哈哈!

    我淨係識食,嘻嘻!:P

    回覆刪除
  2. 我的超能力係奶奶教架,以前佢係大廚,我幫手,呢兩年,佢身體日差做唔到,咪我頂硬上囉。

    回覆刪除
  3. 我要貼士唔該!

    辛苦晒喇!煮飯之餘仲有時間打牌,不過真係點煮呀卅個人~

    係哩,年初二間屋唔係貴宅呵?有啲似咁。

    回覆刪除
  4. 貼士等見到面先講啦~賺到請食飯得唔得呀?
    呢餐係中午飯,煮完咪可以打牌囉。
    呢間係我奶奶屋企,的子姪黎拜年,緊係去我奶奶度啦。

    回覆刪除
  5. 煮三十個人飯,俾個"服"字你!

    回覆刪除
  6. 原來劉鄧先係真正既cooking mama~

    回覆刪除
  7. 咪好囉,即係你間屋都升值啦。:P

    回覆刪除
  8. 好乜鬼?差條西鐵,差成六、七十萬,況且,賣咗瞓街咩~
    我話癲,係依家連新界樓都貴成咁,的廿零三十歲想置業結婚就越來越難了!

    回覆刪除
  9. 我淨係識食 x2
    我要貼士唔該!X2 - 要快點約劉太食飯收料...
    煮三十個人飯,"服"!X N次

    一向團年、初一、開年我都只負責吃。做女個陣都有幫少少,現在奶奶、大嫂和 helper 有她們自己一套,我都係等食。

    回覆刪除
  10. 萊少,
    我係經過專人訓練架~

    小頭,
    其實係準備功夫多的啫~
    八、九個餸加大份量就得,好多餸都係預先炆定,到食時煮番熱咁啫。

    回覆刪除
  11. 薯嘜,
    名副其實大鑊飯,哈哈~

    小儀,
    初初嫁嗰陣時,唔係咁多個人,見奶奶煮,覺得好好玩,又熱鬧,點知依家劉生的唐兄弟個個結晒紙,一拖二咁黎,先會搞到咁大棚人。

    回覆刪除