星期三, 8月 27, 2008

仲夏夢之旅2008 - Day 4 part 1

酒店提供的色費早餐有西式同和式、款式雖不是琳琅滿目,但亦有十多款,足夠填飽肚子有餘,飲品方面亦很多樣化,計有果汁、鮮奶、咖啡、各式英式紅茶和綠茶等。


食飽後,便向今天第一個目的地出發 - 水前寺成趣園


水前寺前通り


賣的多是お土產


最特別是這種からし蓮根,可惜沒機會品嚐。


正門


桃山様式的優美回遊式庭園


神水「長壽の水」


有關「長壽の水」的碑文


出水神社本殿


五葉の松


這庭園比我參觀過的金沢後樂園還小,不消一刻已遊畢整個範圍。這天天很藍,晴空萬里,又熱又曬,我們每一人也汗流浹背,於是便火速逃到正門外的土產店乘涼去也。

在土產店裏買個不亦樂乎,滿載而歸,見時間尚早,便打道回酒店放下戰利品。之後,信步行返市中心,看到這部熊本市電,很有趣的小雞。



行到街市街口,被我們發現了Tokyu Hotel 地下有一間Pastel,就算定了以此為午膳餐廳。



點各類套餐可選パン食べ放題


這裏的麵包個子很小,咖哩包很好吃,muffin也不錯。


海鮮意粉


海老肉醬汁意粉


香蕉pancake


藍苺布丁


咖啡

很便宜美味的一餐,日本人煮意大利粉確有一手。

19 則留言:

  1. 很想吃那個海老肉醬意粉~

    (後樂園响岡山架,金沢那個是兼六園啊)

    回覆刪除
  2. 那棵五葉松靚得很,俾我見到實狂影相呀!

    回覆刪除
  3. 六月果時我都食左幾餐好正既意粉,可能係因為啱啱睇完《料理新鮮人》。

    回覆刪除
  4. 好靜冇乜人咁喎。
    個套餐幾銀呀?好正咁喎~~

    回覆刪除
  5. Maymay,
    你好叻呀!

    意粉,
    日本的意粉真是很好吃,除了這種Pastel連鎖店,其他的小店也一樣有水準。

    大頭仔,
    我地早所以無乜人,我見手信店內的食堂準備了幾十份團餐,呢個成趣園都應該是旅遊熱點。

    回覆刪除
  6. 呀,我諗返起上次我地喺天橋立食晏
    餐廳入面都預備咗好多份有蟹嘅團餐啊~~

    回覆刪除
  7. 我見很多遊日網民都到日本食意粉餐,原來確有特別之處~~

    回覆刪除
  8. 認真諗下, 原來我好少晌日本食意粉, 下次要度度先! ^^

    回覆刪除
  9. 料理新鮮人我都有睇,不過中間skip哂,剩睇頭尾.:P

    回覆刪除
  10. 睇左一定勁想食意大利餐嫁。^^

    TVB 有得播喇,唔記得係咪星期日朝早。

    回覆刪除
  11. 係呀,星期日朝早做,不過點解冇廣告嘅?

    回覆刪除
  12. 星期日日劇時間我未起身,無機會睇添 ~ :p

    回覆刪除
  13. 唔怕,夜晚將會有《伽俐略》,我諗仲好睇!(又有北村一輝,嘻嘻~)

    回覆刪除
  14. 料理新鮮人後尾都幾悶,我又唔係咁欣賞松本潤,不過,北村一輝幾 charming 吖 ~ ^^

    明珠台逢星期一晚?定係高清台呢?

    回覆刪除
  15. 我睇話係9月21曰星期日,我估同交響情人夢時間一樣.

    北村一輝就係個種一係令人好鍾意一係令人好厭惡嘅類型,尤其係男人,憎佢嘅比例係大多數,因為冇佢咁man,哈哈!

    回覆刪除
  16. 可能奧運之後少左睇電視,睇唔到 promo,星期日晚做好吖,唔記得睇既機會少啲。最近間中立到有套伊藤英明做既 promo,但次次都 miss 左前面果截,唔知究竟乜頭乜路。

    回覆刪除
  17. 《伽俐略》其實係響一串最近TVB劇集o個個廣告度立到,獨立廣告未見,過多個星期啦.

    伊藤英明反而立唔到,唔知o忝.:P

    回覆刪除
  18. MM睇到,《First Kiss》,J2台 ......

    回覆刪除
  19. 似係喎 ~ J2 台多數會唔記得睇,哈哈,anyway,唔該晒。

    回覆刪除